Trīs vienkārši vingrinājumi plakanam vēderam un izturībai, ko var veikt mājās uz grīdas

Trīs vienkārši vingrinājumi plakanam vēderam un izturībai, ko var veikt mājās uz grīdas
Foto: Shutterstock

Vasara tuvojas ar joni - tas redzams gan dabā, gan arī paši jūtam spēku pieplūdumu. Šis ir īstais laiks, lai uzsāktu vingrot. Lūk, trīs vingrojumi, ko ikviens pirms gulētiešanas vai pēc pamošanās, var izpildīt mājās, lai uzlabotu fizisko formu un izskatu.

1. Nogulies zemē uz muguras, pacel taisnas kājas gaisā un nedaudz atrauj no zemes arī plecu daļu. Turot ķermeni šādā pozīcijā, 70 reizes ātri kustini taisnas rokas uz augšu un leju ar nelielu amplitūdu. Ja tas šķiet pārāk viegli, turi kājas 45 grādu leņķī attiecībā pret grīdu. Ja tas ir par grūtu, izpildi vingrojumu ar saliktām kājām.

Trīs vienkārši vingrinājumi plakanam vēderam un izturībai, ko var veikt mājās uz grīdas
Foto: Shutterstock

2. Apgulies uz zemes, taisnas kājas nedaudz pacel no zemes, tāpat arī plecu daļu atvirzi no grīdas. Atrodoties šādā pozā, izapļo taisnas rokas - 10 reizes uz priekšu un 10 uz aizmuguri.

Trīs vienkārši vingrinājumi plakanam vēderam un izturībai, ko var veikt mājās uz grīdas
Foto: Shutterstock

3. Apgulies uz vēdera, un vienlaicīgi pacel taisnas rokas un kājas, paturi un lēni nolaid. Izpildi vingrojumu 15 reizes. Ja tas ir par grūtu vai nepatīk, vari apgulties uz vēdera, ar rokām saņem kāju pirkstgalus un, noturot šadu pozu, izskaitīt līdz 20. (Kā attēlā) Izpildi vingrojumu trīs reizes.

Iedvesmai, kā vingrot, lai uzlabotu izskatu un veselību pirms pludmales sezonas, noskaties arī šo video:

Source info

rutks.lv


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl