Saskaņā ar KNAB rīcībā esošo informāciju, apkopojot vairāk nekā 820 paziņojumus par priekšvēlēšanu aģitācijas materiālu izvietošanu televīzijā, radio, preses izdevumos, internetā, telpās un publiskajās vietās, pasta pakalpojumu izmantošanu, kā arī labdarības pasākumu finansēšanu un sponsorēšanu, birojs ir secinājis, ka līdz šim vairāk nekā pusi no atļautā apmēra ir iztērējušas trīs politiskie spēki: viens ir sasniedzis 80%, vēl divi - 70%.
Pārējie desmit politiskie spēki šiem konkrētajiem izdevumiem ir iztērējuši mazāk par 50% no pieļaujamajiem finanšu resursiem, informēja KNAB pārstāve Ieva Karlsberga.
Tāpat birojs nav konstatējis, ka kāda ar politisko spēku nesaistīta persona līdz šim būtu pārsniegusi tai noteikto priekšvēlēšanu izdevumu apmēra ierobežojumu - 2 700 latu.
Politiskie spēki priekšvēlēšanu aģitācijai nevar pārsniegt likumā noteiktos "griestus" – aptuveni 570 000 latu.