![](https://images.delfi.lv/media-api-image-cropper/v1/75d82660-5e83-11ed-a329-cdc3df59df96.jpg?w=576&h=313)
Komentē "Maxima Latvija" Zīmola un komunikāciju departamenta direktore Viktorija Gulbe: "Lūdzam pircēju sazināties ar mums un norādīt pirkuma datumu un konkrēto veikalu, kurā šī prece ir iegādāta, lai varam pārbaudīt radušos situāciju. Bezmaksas informatīvās līnijas tālrunis: 80002020, e-pasts: info@maxima.lv. Tiklīdz saņemsim plašāku informāciju, mūsu kvalitātes departaments varēs veikt rūpīgu pārbaudi. Vēršoties veikalā ar preci un pirkuma čeku, varēsiet atgūt par produktu samaksāto naudu.|
Kļūstiet par DELFI Aculiecinieku! Sūtiet foto, video reportāžas vai savu viedokli par sabiedrībā aktuāliem notikumiem uzaculiecinieks@delfi.lv vai reģistrējieties un kļūstiet par DELFI Aculiecinieka autoru! Reģistrētie autori par publikācijām saņem DELFI dālderus, kurus iespējams apmainīt pret vērtīgām balvām.