AS "Tukuma piens" mārketinga nodaļas vadītājs Armands Artihovičs atzīst, ka biezpiens iefasēts iepakojumā, uz kura ir informācija par pērn rudenī noritējušu loteriju.
"Iepakojums bija palicis pāri, taču nebija izņemts no ražošanas. Kļūdas dēļ tas ir paņemts un izmantots produkta fasēšanai," situāciju skaidro Artihovičs. Ņemot vērā Unas ziņoto, uzņēmums informējis ražošanas daļu, lai turpmāk iepakojumu vairs neizmanto un atlikumu pienācīgi utilizē.
"Atvainojamies par neprecizitāti," pauž Artihovičs.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit