Foto: Shutterstock

Līdz ar atkārtotas ārkārtējās situācijas izsludināšanu, epidemioloģiskās situācijas pasliktināšanos un jaunu drošības pasākumu ieviešanu zvanu skaits uz vienoto informatīvo tālruni 8345 ir ievērojami pieaudzis, tāpēc valdība ceturtdien atbalstīja 85 tūkstošu eiro piešķiršanu kompānijai "Tet".

Jau vēstīts, ka lēmums par šāda numura izveidi tika pieņemts jau pērnā gada pavasarī, lai iedzīvotājiem varētu sniegt operatīvas atbildes uz jautājumiem un nepārslogotu veselības nozares iestādes.

Pašlaik vienotais tālrunis nodrošina iedzīvotājiem atbildes uz jautājumiem par dažādām Covid-19 tēmām un novirza iedzīvotāju zvanus atbilstoši kompetencei uz kādu no valsts iestādēm gadījumos, kad nepieciešama padziļināta jautājuma skaidrošana.

Līdz ar atkārtotas ārkārtējās situācijas izsludināšanu ceturtdien, 4. februārī, tika atbalstīts ierosinājums turpināt tālruņa darbību līdz šā gada 31. decembrim un tā izdevumus 85 000 eiro apmērā segt no valsts budžeta līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem.

Vienotā tālruņa galvenais uzdevums ir palīdzēt iedzīvotājiem labāk orientēties informācijā, kas saistīta ar Covid-19, un palīdzēt saprast, kurā iestādē vērsties pēc palīdzības.

Jau vēstīts, ka Covid-19 izplatības ierobežošanas dēļ valdība otrdien konceptuāli vienojās pagarināt ārkārtējo situāciju vēl līdz 6. aprīlim.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!