Foto: Publicitātes foto

Par iebraukšanu Jūrmalā nevajadzētu maksāt 100 latus, savulaik esot teicis finanšu ministra amatā esošais Andris Piebalgs. Kāpēc kūrortpilsētas pašvaldība pirms pāris gadiem noteica, ka nodeva no diviem eiro jāpalielina un jānosaka tieši trīs eiro, šobrīd nav skaidrs, īpaši, ja nodevas mērķis ir atturēt no iebraukšanas pilsētā ar savu transportu un veicināt sabiedriskā transporta izmantošanu, šonedēļ izskanēja Satversmes tiesas sēdē, kurā tiek vērtēta iebraukšanas maksas palielinājuma apturēšana.

Satversmes tiesas (ST) pieaicinātās personas statusā esošais ekonomikas zinātņu doktors Kārlis Ketners, kurš savā runā atsaucās uz Piebalga teikto, arī akcentēja, ka no klasiskās teorijas viedokļa nodevai būtu tādai, kas atturētu no iebraukšanas pilsētā – lai cilvēks izvēlētos nevis maksāt par iebraukšanu ar savu auto, bet, piemēram, pārvietoties ar elektrovilcienu.

Tieši iedzīvotāju paradumu maiņu – pārsēšanos sabiedriskajā transportā, elektroauto izmantošanu, kam iebraukšanas maksa netiek piemērota, kā iemeslu tam, ka nodeva paaugstināta no diviem līdz trīs eiro un noteikts, ka tā jāmaksā visu gadu, ST sēdē 17. oktobrī minēja Jūrmalas valstspilsētas pārstāve Jekaterina Milberga.

Ministrs pārkāpis pilnvaras? 

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!