Foto: LETA

AS "Pasažieru vilciens" (PV) izsolīs kopumā divdesmit ER2 un ER2T sērijas elektrovilcienu vagonus, liecina informācija oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Izsoles noteikumos norādīts, ka tiks izsolīti ER2 un ER2T sērijas elektrovilcienu vagoni - motorvagoni, galvas vagoni un piekabes vagoni (pavisam 20 vienības), kuriem ir izbeigta ekspluatācija.

Izsoles otrajā pielikumā norādīts, ka tiek izsolīti pieci ER2 sērijas elektrovilcienu piekabes vagoni, kur mazākā izsoles sākumcena piekabes vagonam ir 15 510 eiro, bet lielāka – 24 446 eiro.

Tāpat tiek izsolīti 11 ER2 sērijas elektrovilcienu motorvagoni, kur mazākā izsoles sākumcena motorvagonam ir 15 406 eiro, bet lielākā – 51 997.

Papildus tiek izsolīti arī divi ER2 sērijas elektrovilcienu galvas vagoni, kur mazākā izsoles sākumcena galvas vagonam ir 37 896 eiro, bet lielākā – 49 739 eiro.

Savukārt no ER2T sērijas elektrovilcienu vagoniem tiek izsolīts viens galvas vagons, kura izsoles sākumcena ir 13 547 eiro, kā arī viens motorvagons, kura izsoles sākumcena ir 19 407 eiro.

Izsoles solis visiem vagonu veidiem ir 550 eiro. Izsole noslēgsies 2023. gada 27. novembrī pulksten 13.

Tāpat izsoles noteikumos norādīts, ka vagonu uzbūves gads ir no 1972. gada līdz 1988. gadam, kur mazākais vagona kopējais ekspluatācijas nobraukums ir 2,7 miljoni kilometru, bet lielākais – 6,1 miljons kilometru.

Kopumā visi vagoni vizuāli ir apmierinošā stāvoklī, bez izteiktiem virsbūves un salona aprīkojuma defektiem, lai arī atsevišķiem vagoniem ir demontēts to salona aprīkojums, kā arī minimālā sastāvā atsevišķi tehnoloģiskie mezgli, norādīts izsoles noteikumos.

Jau ziņots, ka "Pasažieru vilciena" apgrozījums 2023. gada pirmajā pusgadā bija 23,405 miljoni eiro, kas ir par 10,2% vairāk nekā attiecīgajā periodā 2022. gadā, bet kompānijas peļņa pieauga par 3% - līdz 442 733 eiro.

"Pasažieru vilciens" ir izveidots 2001. gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš "Pasažieru vilciens" 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008. gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!