
Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Ikdienas komunikācija ar influenceriem". Kas ir mākslīgs saturs? Kā vērtēt PR dāvanas, ņemot vērā, ka 47% aptaujāto to uzskata par pozitīvu iespēju iepazīties ar jaunumiem vai citiem produktiem, bet 17% - negatīvi, jo identificē to kā reklāmu? Kāpēc uzņēmumiem strādāt ar aģentūrām, kas orientējas influenceru mārketingā?
Uz šiem un citiem jautājumiem atbild:
Rūta Dvinska, TV3 laika ziņu moderatore, digitālā satura autore un podkāsta "Funktieris" veidotāja;
Kristīne Beitika, Satura veidotāja, kas veido saturu sev un iedrošina kā to veiksmīgāk darīt citiem, TV raidījuma "Māmiņu klubs" vadītāja;
Tatjana Petjukeviča, BSMS mārketinga projektu vadītāja un influenceru mārketinga eksperte.
29.03.2022. epizode.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.