Foto: #darbavietas atver durvis sadarbības partneriem
Foto: #darbavietas atver durvis sadarbības partneriem
Sākoties īsti vasarīgiem laikapstākļiem, kad ikdienas darbus tā vien gribas atšķaidīt arī ar kādu neformālu tikšanos, "Delfi" platforma #darbavietas pie sevis aicināja sadarbības partnerus un projekta dalībniekus, lai iepazīstinātu ar mediju darba ikdienu, platformas nākotnes plāniem un citu projekta dalībniekiem interesantu informāciju.
Pasākuma mērķis bija neformālā gaisotnē iepazīstināt ar "Delfi" un ļaut ielūkoties vadošā ziņu medija ikdienā, kā arī projekta dalībniekiem savstarpēji iepazīties, apmainīties idejām un labi pavadīt laiku. Pasākums dalībniekiem bija ļoti aktīvs – to ievadīja AS "Delfi" valdes priekšsēdētāja Konstantīna Kuzikova stāstījums, vēlāk "Delfi" personāla vadītāja Santa Logina iepazīstināja ar aktualitātēm personālvadības nozarē un "Delfi" darba ikdienu un izaicinājumiem.
Kopā ar #darbavietas projekta partneriem man bija lieliska iespēja iepazīt "Delfi" redakcijas komandas darbu un gūt vērtīgu ieskatu ikdienas darbā, personāla politikā un sajust darba dinamiku.

Ja man jāizceļ viena spilgta atziņa, tad tas ir fakts, ka neatkarīgi no tā, vai uzņēmums darbojas mediju, apdrošināšanas vai jebkurā citā jomā, cilvēki ir organizācijas sirds un dvēsele. Rūpes par saviem darbiniekiem, sākot no pirmajām pārrunām par pieņemšanu darbā līdz pat viņu integrācijai darba vietā un ikdienas darbības raitai norisei, ir ārkārtīgi svarīgas. Šajā "Delfi" neatšķiras no mums kā apdrošināšanas uzņēmuma, jo izaicinājumi un secinājumi ir vieni un tie paši.

Tikšanās laikā mums bija privilēģija iepazīt "Delfi" pieredzi par darbinieku darbā pieņemšanu un to, kā notiek jauno kolēģu darbā ievadīšana jeb "onboarding". Bija acīmredzams, ka "Delfi" liek lielu uzsvaru uz darbinieku izaugsmes un attīstības atbalstu, kas patiesi iedvesmoja.

Es kā suņu cilvēks nevaru nepieminēt dzīvnieku klātbūtni birojā! Pietiek ar viena draudzīga četrkājaina mazā brāļa klātbūtni birojā, un atmosfēra mainās uz priecīgāku un relaksētāku.

Daiga Bluķe, "If Apdrošināšana" Darba devēja zīmola vadītāja
Iedvesmojošā lekcijā komunikācijas un pārdošanas treneris Guntars Logins dalījās vērtīgās atziņās par tēmu "Kā sevi pārdot", jo mēs katrs ikdienā, neraugoties uz savu profesiju vai dzīvesveidu, esam "pārdevēji". Nacionālo ziņu nodaļas redaktors Kārlis Arājs iepazīstināja ar "Delfi" redakcijas ikdienas darbu un prioritātēm, savukārt korporatīvo klientu projektu vadītāja Laura Trukšāne projekta dalībniekiem pastāstīja vairāk par "Delfi Abonementa" iespējām un priekšrocībām.
Ļoti vērtīga bija iespēja ieskatīties medija ikdienas darbā – kā top saturs, pēc kādiem principiem vadās ikdienas darbā, kā veidojas sinerģija starp redakciju un pārējām portāla komandām, ne mazāk svarīgi – iepazīt konkrētas personības un viņu profesionalitāti. Ieguvums no tā nākotnei – mērķtiecīgāka un precīzāka sadarbība, iespēja efektīvāk nonākt pie laba gala rezultāta. Savukārt lekcija par pārdošanas tēmu lieliski atgādināja pamata lietas, kā varam labāk "pārdot" savas idejas un uzrunāt mērķauditorijas.
Kristīne Mežale, "Accenture Baltics" Mārketinga un komunikācijas nodaļas vadītāja
Neizpalika arī gardas uzkodas, neformālas sarunas un ekskursija "Delfi" birojā ar iespēju ielūkoties medija ikdienā un "Delfi TV" raidījumu tapšanas aizkulisēs.
Paldies "Delfi" par uzņemšanu un jauko pasākumu, kas bija ne tikai pozitīvu emociju piepildīts, bet arī interesants un izzinošs! Bija prieks satikt citus "Delfi" #darbavietas projekta kolēģus un iepazīties ar "Delfi" komandu.
Alīna Isajenko, "Entain" Personālvadības vadītāja
Delfi" veidotās platformas #darbavietas mērķis ir sniegt iespēju darba devējiem un darba ņēmējiem iepazīties tuvāk – parādīt uzņēmuma vērtības, iepazīstināt ar pieejamiem bonusiem, darba vidi, iekšējo uzņēmuma kultūru un citu informāciju, kas palīdzētu ideālajam darbiniekam atrast ideālo darbavietu.