Pagājis gads un ilgstošie COVID-19 ierobežojumi nenoliedzami ietekmē mazumtirdzniecību, īpaši non-essential nozares, piemēram, modes retail. Turklāt daži modes veikali bija rēķinājušies arī ar ārzemju pircējiem. Ierobežojumi mainīs un jau maina patērētāju paradumus. Daudzi iepriekš skeptiskie pret iepirkšanos tiešsaistē tagad bija spiesti to pamēģināt. Iespējams – viņiem pat iepatiksies.
Klausies šo epizodi, lai noskaidrotu:
– kādas ir laba skatloga izveides izmaksas;
– kur Latvijas iedzīvotāji meklē informāciju par modes aktualitātēm;
– vai prātīgi ekonomēt uz vitrīnu noformējuma u.c.
Šoreiz "Tirgziņu Tērzes" aplādē viesojas:
– Karīna Žīgure, mārketinga vadītāja ar bagātu pieredzi mazumtirdzniecībā – modes preces, FMCG jeb ikdienas patēriņa preces, ātrās uzkodas;
– Indra Salceviča, reklāmas kampaņu stiliste, skatlogu noformētāja, sociālo mediju viedokļa līdere. 09.03.2021. epizode.
Tirgziņu Tērzes
#2 Skatlogu loma COVID-19 laikā modes retail'ā
Delfi
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit