Foto: Publicitātes foto
"Narvesen" 25 gadu laikā ir piedzīvojis būtisku izaugsmi – 1997. gadā universālveikalā "Centrs" (tagad – "Galerija Centrs") atvērtais veikals, kur varēja nopirkt tikai kafiju, saldumus un preses izdevumus, nu ir izaudzis par plašu veikalu tīklu ar vairāk nekā 220 tirdzniecības vietām visā Latvijā, kur ikviens var iegādāties ne vien izcilu kafiju, bet arī veselīgas un gardas maltītes līdzņemšanai. Katrā desmitgadē no 1997. līdz 2022. gadam kāds no "Narvesen" produktiem ir iemantojis īpašu klientu atzinību. Šajā rakstā īsi ieskicēsim, kādi ir vispopulārākie produkti "Narvesen" desmitgadēs.

1990. gadi – kafija un saldumi

Atbilstoši tā laika preču sortimentam deviņdesmito gadu beigās klienti visbiežāk devās uz "Narvesen," lai iegādātos kafiju un saldumus. 25 gadu laikā "Narvesen" ir būtiski paplašinājis un attīstījis karsto dzērienu un saldumu kategorijas sortimentu, sekojot tirgus tendencēm un aktualitātēm. Klienti var iegādāties gardus karstos dzērienus un daudzveidīgus saldumus dažādām gaumēm, piemēram, veselīgos batoniņus ar augļiem un ogām. Tas ir spilgts piemērs, kā gadu gaitā mainījusies sabiedrības izpratne par našķošanos, un tam līdzi audzis arī piedāvājums.

Foto: Publicitātes foto

2000. gadi – prese un smalkmaizītes

Laikā no 2000. līdz 2010. gadam strauji attīstījās preses tirdzniecība – "Narvesen" visās tirdzniecības vietās paplašināja pieejamo preses izdevumu klāstu, līdzās ikdienas ziņu avīzēm piedāvājot klientiem vairākus žurnālus par mūzikas, dzīvesstila, mājturības, tehnikas un citām aktualitātēm. Tāpēc žurnāli un avīzes viennozīmīgi bija vispopulārākās "Narvesen" preces šajā laika periodā.

2008. gadā "Narvesen" sadarbībā ar lielākajām izdevniecībām organizēja pirmās liela mēroga preses kampaņas, kuru galvenā balva bija automašīna: "Pērc un brauc" sadarbībā ar izdevniecību "Žurnāls Santa" un "Auto par žurnālu" kopā ar izdevniecību "Lilita". Abas izdevniecības par šīm kampaņām saņēma Preses dienu balvu "Labākā mārketinga sadarbība".

Par vēl vienu ļoti populāru produktu tirgū jaunajā tūkstošgadē kļuva smalkmaizītes, un arī "Narvesen" tās ieviesa sortimentā. Svaigi ceptās un garšīgās smalkmaizītes klienti ātri iemīļoja un parasti baudīja, lasot kādu no preses izdevumiem.

Foto: Publicitātes foto

2010. gadi – hotdogi un svaigie ēdieni

Lai gan hotdogi "Narvesen" preču sortimentā parādījās jau drīz pēc pirmā veikala atvēršanas, īpašu popularitāti tie ieguva ap 2010. gadu, kad piedāvājumā tika iekļautas vairākas jaunas hotdogu desiņas, mērces un maizītes. Klienti ar steigu vēlējās nogaršot visus "Narvesen" veikalos pieejamos hotdogus, svaigi ceptās desiņas un tikko no krāsns nākušās kraukšķīgās maizītes kopā ar kādu no izcili gardajām mērcēm. Hotdogi kļuva par vispopulārāko "Narvesen" produktu šajā laika posmā.

2010. gados tika izveidota vēl viena nozīmīga "Narvesen" produktu līnija – svaigās maltītes līdzņemšanai. Gadu gaitā šī sortimenta kategorija strauji attīstījusies: piedāvājumā ir gan sviestmaizes, gan salāti, svaigi dārzeņi un dažādas uzkodas. Bet 2014. gadā tirgū ienāca "Narvesen" privātā preču zīme "Fresh&Tasty" – kvalitātes zīme, kas pilnībā mainīja priekšstatus par ātrajām uzkodām un pārstāvēja jaunu domāšanu, kur ātri un viegli pieejams un lietošanai gatavs produkts ir svaigs, garšīgs, kvalitatīvs un veselīgs. Ap to pašu laiku veselīgas pārmaiņas piedzīvoja arī "Narvesen" hotdogs: klienti varēja izvēlēties, piemēram, pilngraudu maizīti.

Foto: Publicitātes foto

2020. gadi – burgeri, kebabi, veģetārās un vegāniskās maltītes

Attīstot siltā sortimenta piedāvājumu un pielāgojoties klientu pieprasījumam, 2021. gadā sortimentā tika ieviesti trīs veidu svaigi gatavoti burgeri – varenais ar liellopa gaļu, kraukšķīgais ar vistas gaļu un vegāniskais ar zirņu kotleti. Ieviešot šos produktus, "Narvesen" bija svarīgi, lai burgeriem būtu kvalitatīvas sastāvdaļas – svaiga gaļa, svaigi dārzeņi un mērces, kas gatavotas no augstvērtīgām izejvielām.

Savukārt šogad "Narvesen" piedāvājums papildināts ar kebabiem. Latvijas sabiedrībā jau kādu laiku kebabs ir iemantojis popularitāti kā sātīga maltīte pusdienām, vakariņām vai bagātīgām brokastīm, ko var viegli apēst, atrodoties ceļā. Tāpat kā burgeri, arī "Narvesen" kebabi tiek gatavoti no svaigiem dārzeņiem, kvalitatīvas gaļas un dažādām garšas mērcēm. "Narvesen" uz vietas pagatavotajiem kebabiem un burgeriem ātri izdevās iemantot klientu atzinību, un tie ieguva savu vietu starp vispopulārākajiem "Narvesen" produktiem.

Sekojot ilgtspējīgas un ētiskas ēšanas tendencēm, daļa sabiedrības ir izvēlējusies veģetāriešu vai vegānu dzīvesveidu, tāpēc "Narvesen" sortimentā parādījušās arī veģetārās un vegāniskās maltītes – veģetārie kebabi un burgeri, kā arī vegāniskie burgeri un hotdogi, kuriem paredzētās vegāniskās desiņas tiek ražotas tepat, Latvijā, sadarbībā ar SIA "Milzu". Pateicoties lieliskajai garšai, veģetārās un vegāniskās maltītes strauji iemanto popularitāti – kas zina, varbūt tieši tās kļūs par šīs desmitgades simbolu?

Foto: Publicitātes foto

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!