![](https://images.delfi.lv/media-api-image-cropper/v1/314d01ff-ba72-47a6-9f87-e4434ef74335.jpg?w=576&h=313)
Par straujo pārdošanas apjoma pieaugumu stāstā SIA "LATSWIM" tirdzniecības un mārketinga vadītājs Toms Āboliņš: "Pievienošanos "Marketplace" varētu raksturot sekojoši – līdz šim tā ir bijusi ātra ieņēmumu palielināšana ar salīdzinoši zemām investīcijām. Tirdzniecība katru mēnesi konstanti pieaug, un mūsu uzņēmuma e-komercijas peļņa jau ir uzlabojusies par aptuveni 25%. Šobrīd, pateicoties "Marketplace", spējam labāk realizēt preces, kuras caur saviem tirdzniecības kanāliem nespējām tik veiksmīgi pārdot. To secinām, redzot arī mūsu preču plūsmas pieaugumu noliktavā."
Ar "LATSWIM" piedāvājumu "220.lv Marketplace" varat iepazīties šeit.
Jau no pirmās dienas uzņēmums vēlējies pārdot preces visā Baltijā, un tas ir izdevies. "Ar nelielām investīcijām mums izdevās trīskāršot klientu skaitu visā Baltijā. Turklāt Latvijā sasniedzām savu potenciālo pircēju arī ārpus Rīgas, proti, daudz pasūtījumu veikti no citām Latvijas lielākajām pilsētām. Šobrīd ar lielām cerībām raugāmies arī Somijas virzienā, kur tirdzniecību ceram uzsākt pavisam drīz," stāsta Āboliņš.
Daloties savā pieredzē par to, kas ir ļāvis sasniegt tik veiksmīgus rezultātus, Āboliņš atklāj: "Mūsu darbinieki ir speciālisti peldēšanas sporta vidē, tāpēc perfekti orientējas sfērā, kurā strādājam. Mēs sadarbojamies ar sportistiem un sporta kolektīviem, sniedzot tiem individuālu atbalstu, kā arī mums ir draudzīga cenu politika. Tai pat laikā apzināmies, ka klientiem svarīgas ir ātras piegādes, tāpēc arī noliktavās vienmēr ir pieejamas preces operatīvai piegādei."
Viņš arī atzīst, ka, šogad, uzsākot sadarbību ar "220.lv", jau izdevies apgūt platformas iespējas, tāpēc uzņēmums pamazām savu sortimentu papildinās ar precēm, kurām potenciāli ir daudz lielāka pircēju auditorija. "Ne vienmēr arī visu preču sortimentu mēs varam piedāvāt uz vietas veikalos ierobežotās platības vai cilvēku plūsmas dēļ," atklāj uzņēmuma pārstāvis.
Vaicāts par uzņēmuma plāniem izmantot kādu no "Marketplace" sniegtajiem pakalpojumus, Āboliņš stāsta, ka pašlaik uzņēmums pēta un izskata iespēju pievienot savus produktus "Fullfillment by Pigu" programmai, lai vēl vairāk efektivizētu preču piegādes laiku. Izmantojot "Fulfillment by Pigu", preces klientiem tiek piegādātas nākamajā dienā, pat ja klients preces pasūtīs nedēļas nogalē, un neatkarīgi no valsts, kurā pasūtījums tiek veikts.
Uzņēmēji, kas vēlas pievienoties tirdzniecībai "Marketplace", var reģistrēties šeit.
Pievienojoties tirdzniecībai "220.lv", "Marketplace" komanda nodrošina palīdzību un konsultācijas ikvienam pārdevējam, lai gūtu pēc iespējas labāku pieredzi un augstus pārdošanas rezultātus. "Marketplace" speciālistu komanda īsteno dažādus pakalpojumus, piemēram, nebanku faktoringa uzņēmuma "Faktoro" pakalpojumus, loģistikas servisu "Fulfillment by Pigu" un reklāmas rīku "Martailer".