Foto: Publicitātes foto
Veiksmīgam biznesam vienmēr ir nepieciešami rīki efektivitātes uzlabošanai. Viens no svarīgiem biznesa palīgiem ir mākoņtelefonija – pakalpojums, kas piedāvā plašu funkciju klāstu komunikāciju optimizēšanai. Zem telefonijas pakalpojuma pārsega slēpjas arī citi noderīgi rīki. Šodien stāstām par katra rīka lietderību.

Kā tas strādā?

Iedomājieties, ka jūsu uzņēmums plāno paplašināt savu klātbūtni jaunos tirgos vai atvērt filiāles citās valstīs. Mūsdienu digitālā pasaule ļauj realizēt šo ideju bez fiziska biroja eksistences. Pietiek ar virtuālu biroju, kura izveidošanai nepieciešami tikai profesionāli darbinieki, drošs interneta pieslēgums un sakaru tīkls. Mākoņsakaru pakalpojums ļauj ērti uzstādīt telefonu tīklu vai attālinātu zvanu centru.

Mākoņtelefonija "Zadarma" ļauj uzņēmumiem viegli izveidot attālinātu zvanu centru, apvienojot darbiniekus vienotā telefonu tīklā neatkarīgi no viņu atrašanās vietas. Pakalpojums piedāvā virtuālu telefonu numuru pieslēgšanu vairāk nekā 100 valstīs, ļaujot nodarboties ar biznesu globāli, nezaudējot vietējo piesaisti. Šie numuri var būt mobilie, pilsētas, kā arī bezmaksas zvanu numuri (toll-free). Turklāt uzņēmums piedāvā pieslēgt numurus Latvijā, tai skaitā arī mobilos numurus ar SMS saņemšanas iespēju.

Atsevišķi jāpiemin, ka elastību un komfortu klientu attiecību un komunikāciju pārvaldīšanā nodrošina vairāk nekā 30 telefonijas funkcijas un to integrācija ar populārām CRM sistēmām.

Virtuālā telefonija "Zadarma" atrodas attālinātos serveros, ļaujot uzņēmumiem konfigurēt drošu telefonijas sistēmu bez nepieciešamības fiziski darboties tajā pašā valstī. Jūs varat izvēlēties virtuālu numuru, iestatīt zvanu pāradresāciju un izmantot to jebkurās ierīcēs – gan datorā, gan viedtālrunī, gan stacionārā IP tālrunī. Bez interneta pieslēguma ir iespējams pārsūtīt zvanus uz jebkuru mobilo tālruni, tādējādi nodrošinot sakaru nepārtrauktību.

Lai gan no pirmā acu uzmetiena balss izvēlnes iestatīšana, zvanu vadība, sarunu ierakstīšana un analīze, CRM integrācija var šķist kā visai sarežģīti uzdevumi, patiesībā mūsdienu telefonijas sistēma ir vienkārša tās aktivizācijā un lietošanā. Jūs varat uzstādīt un sākt izmantot pilnvērtīgu sakaru sistēmu mazāk nekā pusstundas laikā. Taču, neskatoties uz šo vienkāršību un ērtību, tajā ir iestrādāti nopietni drošības un aizsardzības mehānismi. "Zadarma" īpaši atbildīgi izturas pret datu aizsardzības jautājumiem, nodrošinot, ka mākoņa telefonija atbilst visiem Eiropas un vietējiem drošības standartiem.

Kā uzlabot attālinātā zvanu centra efektivitāti?

Serviss "Zadarma" piedāvā vienkāršu integrāciju ne tikai ar savu bezmaksas CRM sistēmu "Teamsale", bet arī ar plašu populāru CRM platformu klāstu, ieskaitot "Zoho CRM", "Salesforce CRM", "Odoo", "BITRIX 24", "HubSpot" un "Zendesk". Tas ir saderīgs arī ar tādiem servisiem kā "Slack", "MS Teams" un "Telegram", kā arī ar platformām "Kommo" un "Shopify". Tas ļauj uzņēmumiem centralizēti pārvaldīt visu klientu mijiedarbības vēsturi un nodrošināt paplašinātu piekļuvi zvanu statistikai un analītikai. Turklāt CRM sistēma "Teamsale" ir integrējama "Google" kalendārā, ļaujot automātiski sinhronizēt notikumus un uzdevumus starp abām platformām.

Katrs uzņēmējs zina, ka strīdīgi brīži biznesā ir neizbēgami. Šādās situācijās noderēs tāds rīks kā runas analītika un iespēja ierakstīt tālruņa sarunas. "Zadarma" telefonijas sistēma ne tikai fiksē un saglabā dialogus, bet arī atpazīst un analizē runu. Šī tehnoloģija atbalsta 44 valodas, tostarp Baltijas valstīm aktuālās latviešu un lietuviešu valodas. Runas analītika palīdz novērtēt operatoru darbu, atklājot galvenos pieturpunktus un standartfrāzes sarunās, tādējādi veicinot kopējās efektivitātes un apkalpošanas kvalitātes uzlabošanu.

Vadītājiem, kuriem nav iespējas noklausīties visas zvanu centra sarunas, sistēma ir paredzējusi brīdinājumus par zvaniem, kas prasa papildu uzmanību. Piemēram, varat iestatīt paziņojumus, kas aktivizējas, uztverot nepieņemamu leksiku vai noteiktas frāzes, kas norāda uz darījuma pabeigšanu. Kad šādas frāzes izskanēs dialogā, attiecīgā saruna tiks nekavējoties nosūtīta uz jūsu e-pastu, kur to varēs noklausīties vai izlasīt.. Turklāt iebūvētā analītiskā sistēma katrai sarunai piešķir vērtējumu, tādējādi ļaujot novērtēt un uzlabot katra zvanu centra darbinieka veiktspēju.

Kādas inovācijas ir pieejamas mūsdienu telefonijā?

"Zadarma" darbojas telekomunikāciju tirgū jau vairāk nekā 15 gadus un pastāvīgi strādā pie savu produktu uzlabošanas, piedāvājot jaunas funkcijas un inovācijas. Viena no pakalpojuma galvenajām priekšrocībām ir plaša virtuālo numuru bāze, kas ļauj uzņēmumiem izvēlēties optimālus variantus savai darbībai. Vēl viena ērta iespēja ir eSIM izmantošana. Tas ir tradicionālās SIM kartes digitālais ekvivalents, kas ļauj viegli pieslēgties internetam 150 valstīs par pievilcīgām vietējo pakalpojumu sniedzēju cenām.

Piekļūstot internetam, gan fiziskām personām, gan uzņēmumiem kļūst pieejamas visas "Zadarma" telefonijas funkcijas, ieskaitot virtuālos numurus 100 valstīs, ekonomiskus tarifus un mākoņtelefoniju. Šādu karti var pieslēgt dažu minūšu laikā un nekavējoties sākt izmantot mākoņtelefonijas pakalpojumus par izdevīgām cenām.

Kā palielināt konversiju un piesaistīt vairāk klientu?

Starp daudzajām ērtajām funkcijām, ko piedāvā "Zadarma" telefonija, pieejama arī zvanu izsekošana. Tas ir spēcīgs instruments, kas nodrošina gan bezsaistes, gan tiešsaistes reklāmas kampaņu efektivitātes dziļu analīzi. Šī funkcija novērtē reklāmas efektivitāti, izsekojot zvanus, kas piesaistīti konkrētiem reklāmas kanāliem, un nodrošinot plašus datus par zvaniem un klientu mijiedarbību ar jūsu vietni. Piemēram, ja esat izvietojuši banerus dažādās platformās vai izmantojuši kontekstuālo reklāmu, zvanu izsekošana parādīs, kuri reklāmas kanāli ir visefektīvākie, un kuri būtu jāpārskata vai pat jāatslēdz, lai optimizētu mārketinga izdevumus.

"Zadarma" piedāvā divus zvanu izsekošanas veidus: statisko un dinamisko. Statiskais ir piemērots bezsaistes kanāliem ar fiksētu numura attēlojumu, piemēram, ielu baneriem vai reklāmai drukātajos izdevumos. Katrs reklāmas kanāls saņem unikālu numuru, un, kad uz to tiek veikts zvans, sistēma automātiski identificē avotu. Dinamiskā zvanu izsekošana ir ideāli piemērota tiešsaistes reklāmai, kur katram vietnes apmeklētājam tiek piešķirts unikāls numurs. Tas ļauj izsekot pilnu klienta ceļojumu vietnē pirms zvana, ieskaitot apmeklējuma izcelsmes avotus, satura skatīšanās dziļumu un citus mārketinga speciālistiem svarīgus parametrus.

Starp "Zadarma" zvanu izsekošanas priekšrocībām ir jāizceļ pakalpojuma bezmaksas izmantošana, maksājot tikai par numuru nomu, vienkārša iestatīšana, integrācija ar populāriem analītikas pakalpojumiem (piemēram, "Google Analytics"), kā arī detalizēta statistika ar visu UTM marķējumu attēlošanu. Platforma piedāvā arī ērtu reklāmas kampaņas budžeta vadību, ļaujot noteikt katras piesaistes cenu un iespēju izveidot personalizētas IVR izvēlnes dažādiem numuriem, uzlabojot mijiedarbību ar klientiem.

Secinājuma vietā

Mākonī balstīta telefonija "Zadarma" nav vienkārši tehnoloģisks risinājums. Tas ir komplekss instruments, kas palīdz uzņēmumam būt soli priekšā tirgū, kurā ir izšķiroša nozīme elastībai, mobilitātei un efektīvai attiecību ar klientiem vadībai. Sākot ar komunikāciju uzlabošanu līdz analītikai un drošībai – "Zadarma" piedāvā kompleksu telekomunikāciju risinājumu jebkura mēroga uzņēmumiem.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!