Foto: Patriks Pauls Briķis, DELFI

Lai gan tehnoloģiskā attīstība ir veicinājusi pārmaiņas mārketinga jomā, personiskās saiknes radīšana ar pircējiem joprojām ir viens no svarīgākajiem pārdošanas elementiem. Rakstot reklāmu tekstus bieži var raisīties pārdomas par to, kādu uzrunas formu labāk izmantot un kā par šādu uzrunas izvēli jūtas paši klienti. Aģentūras pasūtījuma veiktajā aptaujā* noskaidrojām, kādas auditorijas organizācijas var uzrunāt uz "Tu" un kādos gadījumos tomēr labāk izvēlēties uzrunas formu "Jūs".

Dati apliecināja sadzīves etiķetes principu pārnesi uz reklāmas vidi, jo gados vecāka un/vai amatā augstāka auditorija atbalsta oficiālu uzrunu izmantošanu mārketinga reklāmās. Tādēļ iepazīstinot mērķauditoriju, kas ir vecāka par 30 gadiem, ar produktu vai pakalpojumu, ir jābūt uzmanīgiem un jāievēro cieņpilna attieksme, lai neizraisītu nevēlamu reakciju. Piemēram, vadītājus, kvalificētus speciālistus un citu profesiju pārstāvjus, kas ieņem prestižus amatus, visnotaļ ieteicams uzrunāt uz "Jūs". Pretstatā komunikācija ar jauniešiem un studentiem bieži vien var būt efektīvāka tieši tad, ja oficiālo uzrunu nomainām uz draudzīgu "Tu".

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!