Aigars Rostovskis
Foto: Publicitātes attēli
Lai valsts pārvaldes reformas un atsevišķu institūciju reorganizācija būtu efektīva pēc būtības un ilgtermiņā sniegtu pozitīvu ieguldījumu, ir nepieciešama visa valsts pārvaldes reforma, un tai par pamatu var kalpot LTRK pamatnostādnes! LTRK pamatnostādnes publisko iepirkumu jomā paredz radīt priekšnosacījumus efektīvai, atklātai un godīgai sistēmai, kas nodrošina Latvijas tautsaimniecības izrāvienu un patiesi brīvu konkurenci.

Tiesvedība sakarā ar pasažieru vilcienu iepirkumu, skolas.lv portālu, gudronu dīķu projektu ir uzkrītošākie piemēri. Valstij ir svarīgs realizēts iepirkums, parakstīts darbu nodošanas pieņemšanas akts un tas, ka ES fondu nauda ir apgūta. Pēdējais redzamākais piemērs ir tā sauktie gudrona dīķi. Šajā gadījumā jautājums kārtējo reizi ir par valsts, šoreiz par Valsts vides dienesta kompetenci. Projekti un reālā dzīve ir dažādas lietas. Ierēdniecība dzīvo un strādā projektu un atskaišu līmenī, uzņēmēji - tver lietas reāli. Vai to var saukt par kompetenci - apgūt ES naudu un pareizi sagatavot atskaites? Tas vispār nav normāli, ka uzņēmējiem nauda no valsts ir jāpieprasa caur tiesu. Turklāt, mani māc šaubas, ka Valsts vides dienesta vadība pati būtu gatava izstrādāt un ieviest nepieciešamās institūcijas reorganizācijas reformas pēc būtības. Uzskatu, ka  šis jautājums ir jāskata valdības līmenī.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!