Viena no vietām, kurā ikdienā ir vērojams liels cilvēku apgrozījums, ir mazumtirdzniecības veikali. Lai mazinātu drūzmēšanos, veikali un ēdiena piegādes pakalpojumu sniedzēji sāka piedāvāt cilvēkiem iepirkties attālināti. Pēc starptautiskā tirgus pētījumu kompānijas "Nielsen" datiem, Baltijas valstu iedzīvotāju uzvedība, salīdzinot ar pirms Covid-19 laiku un Covid-19 laikā, tik tiešām ir mainījusies.
Piemēram, pirms Covid-19 laikā, marta mēnesī tikai 3% Latvijas iedzīvotāju iegādājās pārtikas produktus tiešsaistē, bet jau aprīlī tie bija 10%, tātad iespaidīgs 233% pieaugums. Līdzīgi arī Lietuvā, kur martā 5% iedzīvotāju iegādājās pārtikas produktus tiešsaistē, bet Covd-19 ietekmē piedzīvoja ievērojamu lēcienu uz 25%, līdz ar to arī redzam 400% pieaugumu tiešsaistes pircēju vidū. Arī Igaunija, kas parasti nedaudz apsteidz pārējās Baltijas valstis ar digitālajiem risinājumiem, piedzīvoja ievērojamu lēcienu – no 4% uz 12%, ar vērā ņemamo 200% pieaugumu.