Šoreiz studijas "RJ76 Films" studijas raidījumā "Tavs Auto TV" tiek apskatīts jaunums, ja tā var teikt, pa taisno no krāsns – karsts un kārdinošs. Tas ir itāļu jaunais apvidnieks "Alfa Romeo Tonale".

Un kā viesi šajā raidījumā ir Kristaps Ērglis – mūziķis, basģitārists "Triānas Parka" sastāvā, taču nu viņš iesaistījies arī citos muzikālos projektos, sadarbojoties ar dažādiem mūziķiem (kā Aminata, Shipsea, Dons, Mesa u.c.) gan uz skatuves, gan studijas ierakstos.

Kas tad īsti ir "Alfa Romeo Tonale"? Tas ir C segmenta "premium" krosovers, savos gabarītos līdzīgs tādiem auto kā "BMW X1" un "Audi Q3". Bāzes izpildījumā tam ir priekšējo riteņu piedziņa.

Šī ir pirmā reize, kad "Alfa Romeo" ir ieguvusi elektrisko piešprici – jau šobrīd "Tonale" dzinēju klāstā pieejamas divas hibrīda versijas (130 un 160 ZS). To 1,5 litru turbo motors ir apvienots ar diviem elektromotoriem – lielākais no tiem (15 kW) ir integrēts šī auto ātrumkārbā, otrs pilda startera un ģeneratora funkciju.

Pēc brīža šīm versijām pievienosies arī krietni jaudīgākais uzlādējamais (plug-in) hibrīds, kuru var lādēt arī no elektrotīkla un ar pilnu uzlādi 80 km ar to veikt 100% elektriskā režīmā. Turklāt 275 ZS jaudīgajam uzlādējamam hibrīda ir visu riteņu piedziņa "Q4".

"Tonale" ir ļoti svarīgs modelis "Alfa Romeo" kompānijai: kā jau zināt, C segmenta krosoveri ir gana populāri un pieprasīti – un tieši ar šī kompaktā pilsētas apvidnieka palīdzību "Alfa Romeo" cer iegūt jaunus klientus un audzēt kompānijas apgrozījumu. Veidojot "Tonale" dizainu, "Alfa Romeo" centusies apvienot pagātnes tradīcijas, kas sniedzas līdz pat 20. gadsimta sākumam, ar mūsdienu tehnoloģijām un iespējām.

Priekšējo lukturu LED virtenes forma nedaudz atgādina leģendārās "Alfa Romeo SZ" sešus kantainos pamatlukturus. Vieglmetāla disku "Phonedial" raksts arī nebūs svešs "Alfa Romeo" faniem. Interjera dizainā iedvesma gūta no "Alfa Romeo vēsturiskā sacīkšu mantojuma.

"Alfa Romeo Tonale" bagāžnieka vāks atveras elektriski – tā tilpums ir 500 litru, bet, lai iegūtu vēl papildu tilpumu, grīda ir regulējama: to var nolaist zemāk vai arī atstāt, kā ir, tā iegūstot vietu mantām, kuras ikdienā nav vajadzīgas, bet kādreiz ceļā var noderēt.

"Alfa Romeo Tonale" ir glīts auto ar sportisku gaitu, bet tajā pašā laikā tas spēj sadzīvot ar Latvijas ceļu grambām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!