Foto: DELFI Aculiecinieks

Visai nepatīkamu atgadījumu Brasas dzelzceļa stacijā 5. februārī piedzīvojusi "Delfi" aculieciniece Ineta, kura kravas vilciena dēļ nevarēja šķērsot dzelzceļa pārbrauktuvi, tāpēc nokavēja pasažieru vilcienu uz Skulti. VAS "Latvijas dzelzceļš" (LDz) skaidro, ka šis bijis neparedzēts gadījums.

Ineta katru vakaru ap pulksten 16.30 iet uz Brasas dzelzceļa staciju, lai paspētu uz vilcienu Rīga-Skulte. Kā liecina informācija AS "Pasažieru vilciens" (PV) mājaslapā, vilciens Brasas stacijā pienāk pulksten 16.42.

"5. februārī diemžēl man nācās nokavēt savu vilcienu, jo vilciens, kurš ved cisternas un kravu, vilkās pa pirmajām sliedēm," apgalvo Ineta.

Sieviete esot gaidījusi pie pārbrauktuves, bet pasažieru vilciens jau tuvojies, taču kravas vilciens bijis ļoti lēns, tāpēc sliežu šķērsošana nav bijusi iespējama. "Beigās tas apstājās uz gājēju pārejas un stāvēja dažas minūtes. Tik ilgi, kamēr mans vilciens jau aizbrauca," sašutusi ir Ineta.

Viņa ir neizpratnē par kravas vilciena vadītāja rīcību. "Nesaprotu, kā tā var – apstādināt vilcienu uz pārbrauktuves un cilvēki netiek pāri uz savu vilcienu! Man nākamais vilciens ir tikai pēc stundas. Un pēc garās darba dienas nav vēlmes salt uz ielas veselu stundu tāpēc, ka mašīnisti nezina, kā ar vilcienu braukt," sašutuma pilna ir "Delfi" aculieciniece.

"Esmu dusmīga, pārsalusi un šokā par LDz visatļautību! Kā grib – tā dara!" atzīst Ineta.

Kā portālam "Delfi" pastāstīja LDz pārstāvis Māris Ozols, LDz Tehniskā inspekcija ir izvērtējusi šo gadījumu. "Šajā gadījumā radās situācija, kurā kravas vilciena mašīnistam bija jāaptur vilciens pie luksofora sarkanā – kustību aizliedzošā – signāla, kas ikdienā tā nenotiek. Tāpēc gājēju pāreja bija aizšķērsota," skaidro Ozols.

Viņš atzīmē, ka kravas un pasažieru vilcienu kustības grafiki allaž tiek salāgoti, lai pasažieriem būtu iespēja ērti un droši izmantot pasažieru vilcienus. "Tomēr, lai izvairītos no šādiem neparedzētiem gadījumiem, iesakām uz vilcienu doties laicīgi – vairākas minūtes pirms tā pienākšanas," aicina LDz pārstāvis.

PV pārstāvis Egons Ālers portālam "Delfi" atzina, ka mēdz būt gadījumi, kad tehnisku, cilvēcisku vai ārkārtas apstākļu dēļ pasažieris nevar saņemt iecerēto pakalpojumu.

"AS "Pasažieru vilciens" uzņemas atbildību par katru epizodi, kad vilciena pasažieris nav saņēmis apsolīto pakalpojumu, neatkarīgi no tā, kas ir vainojams konkrētajā atgadījumā. Atvainojamies par piedzīvotajām neērtībām," uzsver Ālers.

Lai atgūtu par neizdevušos braucienu iztērētos līdzekļus, PV pārstāvis aicina vērsties ar iesniegumu AS "Pasažieru vilciens" klientu apkalpošanas centrā, Rīgas Pasažieru stacijā.

Sūtiet savas reportāžas un par labāko reportāžu saņemiet balvu - dāvanu karti "Galactico" 30 eiro vērtībā. Foto un video gaidām epastā aculiecinieks@delfi.lv, vai arī izmantojiet nereģistrētajiem autoriem reportāžu iesniegšanai paredzēto formu!

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!