Ģimenei karstā ūdens vietā duļķaina 'kafija'; apsaimniekotāji sūdzību ignorē
Foto: Shutterstock

Kādai ģimenei Rīgā, Rusova ielas 26. namā kopš 8. oktobra pusdienlaika karstā ūdens vietā pa krānu tecēja vien auksta, duļķaina "kafija". Nevienu brīdinājumu par karstā ūdens atslēgšanu ģimene nav saņēmusi, rakstīja portāla "Delfi" lasītājs.

Lasītājs sūdzējās, ka, zvanot uz PS "Siltumserviss Rīga" informatīvo telefonu, divu dienu laikā klausuli neviens nepacēla, bet trešajā tālrunis bija atslēgts. SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" (RNP) informatīvais telefons arī nedarbojās, tāpat palīdzību neviens nespēja sniegt, zvanot uz RNP speciāli izveidoto numuru avāriju gadījumiem.

Portāls "Delfi" sazinājās ar RNP valdes priekšsēdētāju Aivaru Gontarevu, kurš solīja situāciju nokārtot līdz ceturtdienas, 11. oktobra, vakaram.

"Tika izsaukti meistari, kuri konstatēja problēmu – jānomaina cirkulācijas sūknis, pēc tā nomaiņas arī atjaunota karstā ūdens padeve," informēja Gontarevs.

"Mana ģimene ceturtdien ap pulksten 20 vakarā varēja svinēt siltā ūdens dienu. Viens pats strādnieks RNP valdes priekšsēdētāja tiešā kontrolē paveica neiedomājamo - beidzot pieķērās darbam un novērsa manis norādīto defektu," priecājās lasītājs.

DELFI Aculiecinieks

Source

DELFI Aculiecinieks

Tags

Rīgas namu pārvaldnieks
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form

Ģimenei karstā ūdens vietā duļķaina 'kafija'; apsaimniekotāji sūdzību ignorē

Komentāri
komentēt kā anonīms lietotājs
Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem
Lasīt komentārus Lasīt komentārus