Iedomas un realitāte – aculiecinieks sašutis par lidmašīnā pasūtīto maizīti
Foto: DELFI Aculiecinieks

Lidmašīnā "Wizz Air" pasūtītā maizīte vizuāli neatbilst pasūtījumu katalogā izvietotajai, portālam "Delfi" sašutis raksta Sergejs.

"Lidoju uz Lielbritāniju, Lutonas lidostu, ar "Wizz Air" lidmašīnu. Sagribējās ēst, tāpēc katalogā ieraudzīju un nolēmu pasūtīt attēlā redzamo maizīti. Rezultāts acīmredzams, garša nebija slikta, bet tāpat jutos piemānīts," portālam "Delfi" atklāj Sergejs.

"Esošie izdales materiāli, kuros redzams ēdienu un dzērienu piedāvājums, ir tikai uzskates līdzeklis, lai ilustrētu produktus. "Wizz Air" vēlas atgādināt, ka tiem ir tikai raksturojoša nozīme. Tāpat kompānija atvainojas, ja kādam ir sagādātas neērtības vai vilšanās," portālam "Delfi" skaidro "Wizz Air" pārstāvis Andras Rado.

Sūtiet savas reportāžas un par labāko reportāžu saņemiet balvu - dāvanu karti "Galactico" 30 eiro vērtībā. Foto un video gaidām epastā aculiecinieks@delfi.lv, vai arī izmantojiet reportāžu iesniegšanai paredzēto formu! Darbdienās no plkst. 10.00 līdz 14.00 varat arī ziņot par nebūšanām, novērojumiem, ierosinājumiem, zvanot pa "Delfi Aculiecinieka" tālruni nr. 67784066!

DELFI Aculiecinieks

Tags

Aculiecinieka ziņas Wizz Air

Comment Form