Saskaņā ar Vides pārraudzības valsts biroja lēmumu uzsākts Jelgavas šosejas rekonstrukcijas ietekmes uz vidi novērtējums, liecina paziņojums oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Autoceļa rekonstrukcija plānota 38,6 kilometru garumā, tās laikā paredzēts no Rīgas robežas līdz pagriezienam uz Brankām esošo autoceļu rekonstruēt par automaģistrāli ar četrām braukšanas joslām, savukārt no Brankām līdz Jelgavas apļveida krustojumam paplašināt par četru joslu ceļu, kā arī izbūvēt jaunus tiltus pār dzelzceļa līnijām, autoceļu Jelgava-Iecava un Lielupi.

Jauna ceļa trase tiks izbūvēta arī no Jelgavas apļveida krustojuma līdz Romas krogam.

Tāpat paredzēts izbūvēt vietējās satiksmes ceļus un septiņus divu līmeņu ceļu mezglus.

Ar trases plānu var iepazīties Olaines pagasta padomē, Olaines pilsētas domē, Ozolnieku novada domē, Jelgavas pilsētas domē, Jaunsvirlaukas pilsētas domē, Jaunsvirlaukas pagasta padomē un Platones pagasta padomē.

Rakstiskus priekšlikumus par paredzēto darbību līdz 31.jūlijam var sūtīt Vides pārraudzības valsts birojam.

Ietekmes uz vidi sākotnējā sabiedriskā apspriešana notiks 24.jūlijā plkst.16 Olaines kultūras un sporta centrā un plkst.18 Ozolnieku novada domē, 25.jūlijā plkst.13 - Platones pagasta padomē, plkst.15 - Jaunsvirlaukas pagasta padomē, plkst.17 - Jelgavas reģionālajā pieaugušo izglītības centrā un 26.jūlijā plkst.18 - Olaines pagasta padomē.

Autoceļa Rīga-Jelgava rekonstrukcija ir viens no sešiem Satiksmes ministrijas apstiprinātajiem projektiem, kuru realizācijā paredzēts piesaistīt privāto investoru finansējumu, īstenojot valsts un privātās partnerības principu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!