Šā gada 19.jūnijā Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) bija uzaicinājusi vadošos tūrisma nozares pārstāvjus uz diskusiju, lai izvērtētu līdzšinējās valsts mārketinga aktivitātes, kā arī lai apspriestu nepieciešamās darbības valsts tūrisma tēla popularizēšanā nākotnē.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Kopīgās diskusijās tika panākta vienošanās, ka arī turpmāk īpaša uzmanība būs jāvelta tādiem augsti prioritāriem tirgiem, kā Lietuva, Igaunija, Vācija, Somija, Zviedrija, Krievija un Lielbritānija. Sadarbībā ar nozari ir jāveido pasākumu komplekss iepriekšminētajos tirgos.

Diskusijas gaitā, dalībnieki nonāca pie secinājuma, ka darba seminārs tūrisma profesionāļiem "Buy Latvia, buy the Baltics 2007", kuru kā ļoti veiksmīgu bija novērtējuši 80% ārvalstu respondentu, ir izdevies, un tam jākļūst par tradicionālu un vienu no nozīmīgākajiem tūrisma nozares pasākumiem Baltijas valstīs un Baltijas jūras reģionā. Nākamajā gadā "Buy Latvia, buy the Baltics" norisināsies no 5. līdz 8. februārim starptautiskās tūrisma izstādes "BALTTOUR 2008" ietvaros.

Diskusijā apsprieda jautājumu, kā veiksmīgāk pozicionēt un pasniegt Latviju, ņemot vērā lielo publikāciju daudzumu ar visaptverošu informāciju par Latviju reģionu griezumā, kurā ārzemju tūrists bieži nespēj gūt objektīvu priekšstatu par to, kas viņam noteikti būtu jāredz, apmeklējot Latviju pirmo reizi.

"Tūrisma nozares apaļais galds ir lieliska iespēja, kur nozares profesionāļiem savā starpā apspriest aktuālus jautājumus, tādā veidā iezīmējot turpmākos prioritāros darbības virzienus", secina TAVA direktors Uldis Vītoliņš.

Apaļā galda diskusijā piedalījās vairāk kā 50 ienākošā tūrisma firmu un viesnīcu pārstāvji, kā arī par tūrismu rakstošie mediji.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form