Foto: Publicitātes foto

Par visiecienītāko Vācijas iedzīvotāju automobiļu marku kļuvis "BMW", liecina Vācijas automobilistu kluba (ADAC) pētījums, kā ietvaros analizēts arī vietējais auto tirgus un reitings ar nosaukumu "AutoMarxX".

Šo reitingu ADAC sastādījis, ņemot vērā automobiļu tirdzniecības datus, pircēju apmierinātības pakāpi, produkcijas kvalitāti, drošību un ekoloģiju.

Rezultātā "BMW" marka atzīta par viszīmīgāko un spēcīgāko zīmolu Vācijas auto tirgū, kā arī par "bezierunu" līderi šajā reitingā.

Otro vietu ADAC pētījumā ieguvusi "Audi" marka, bet trešo – "Mercedes-Benz". Tālāk šajā reitingā ir "Volkswagen", "Lexus", "Porsche", "Škoda", "Volvo", "Jaguar" un pirmo desmitnieku noslēdz "Toyota".

Atgādinām, ka vēl pirms gada ADAC aptauja liecināja, ka "BMW" markas automobiļu vadītāji ir visagresīvākie. Šim apgalvojumam piekrita 50,2 procenti aptaujāto Vācijas autovadītāju. Tāpat par agresīviem tika atzīti arī "Mercedes-Benz" (32,2%), "Toyota" (20,9%) un "Porsche" (8,7%) autovadītāji.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!