Izmantot tālruni autovadīšanas laikā ir aizliegts praktiski visās pasaules valstīs. Tāpat tālruņus saskaņā ar iekšējiem kārtības noteikumiem nedrīkst izmantot arī kinoteātros. Autoražotājs "Volkswagen" (VW) ar interaktīvu reklāmu vēlējās atgādināt par abiem šiem aizliegumiem.

Kādā Honkongas kinoteātrī VW noorganizēja interaktīvu reklāmu "Skaties uz ceļu!" (Eyes on the Road – angļu val.). Tās ietvaros kinoteātra apmeklētājiem tika demonstrēta autovadīšana no šofera perspektīvas. Tad visiem klātesošajiem uz mobilo tālruni tika nosūtīta īsziņa, kamēr uz ekrāna turpināja demonstrēt autobraucēju.

Kamēr kinoteātra apmeklētāji bija aizņemti ar saņemtās īsziņas lasīšanu, automobilis video sižetā avarēja, liekot skatītājiem apjaust, ka tas notika vienlaicīgas autovadīšanas un mobilā tālruņa lietošanas laikā.

Nedēļas laikā "YouTube" videotēkā šī interaktīvā reklāma noskatīta jau 18 miljonus reižu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!