Foto: Publicitātes foto

"Iveco" veicis uzlabojumus savā "Eurocargo" un tagad piedāvā visu laiku modernāko un vēsturiski nozīmīgo šī modeļa versiju. Tam ir jauna dizaina digitālais kokpits, jaunas braukšanas palīgsistēmas (ADAS), digitālie pakalpojumi ar mūsdienīgu savienojamību un, pateicoties pilnveidotām saspiestās dabasgāzes (CNG) iekārtām, vēl lielāka ilgtspēja.

"Iveco" ir nozares līderis alternatīvo degvielu jomā – tā CNG sistēma ļauj ievērojami samazināt kopējās ekspluatācijas izmaksas (TCO) un CO2 emisiju. Izmantojot biometānu, CNG transportlīdzekļu CO2 izmeši salīdzinājumā ar līdzvērtīgiem dīzeļauto sarūk pat par 90%. Tagad "Eurocargo" visā modeļu klāstā tiek izmantoti pilnīgi jaunas paaudzes "Tector 7" CNG dzinēji, tādējādi tas kļūst par vienīgo 12–19 t kravas auto, kas piedāvā dabasgāzes opciju autoparkiem, kuri vēlas samazināt kaitīgās emisijas.

Jaunais 6,7 litru CNG dzinējs ir pieejams trīs versijās: ar 220, 250 vai 280 zirgspēku jaudu. Uzlabota arī CNG izmantošana garajās distancēs: gāzes tvertnes tilpums ir līdz pat 1100 litriem, turklāt pēc izvēles modelim ir pieejama 115 litru tvertne, kas nodrošina lielāku nobraukumu, bet neatstāj negatīvu iespaidu uz pārvadājamās kravas apjomu.

Gan dīzeļdegvielas, gan CNG modeļiem ir pieejama jauna standarta pārnesumkārba. Bāzes piedāvājumā ir 8 pakāpju automātiskā pārnesumkārba ZF8-HP, kas ļauj ietaupīt pat 5% degvielas, bet kā papildaprīkojums pieejama arī "Allison 3000" automātiskā kārba.

Kabīnē centrālo vietu ieņem jaunais pilnībā digitālais mērinstrumentu panelis ar 10 collu displeju, kam izveidota bagātīga grafika un kas sniedz momentā uztveramu informāciju par transportlīdzekli. Lai mazāk nāktos novērst uzmanību no ceļa un displeju būtu ērtāk lietot, to var konfigurēt atbilstoši vadītāja vēlmēm. Pateicoties jauniem kontroles rīkiem uz stūresrata, dažādu funkciju vadība ir pieskāriena attālumā.

Vēl viens tehnoloģiju papildinājums kabīnē ir multivides sistēma ar jaunu 7 collu skārienekrānu, kas ļauj autovadītājam izmantot navigāciju un turpināt savu digitālo dzīvi, arī vadot mašīnu. Pieejams arī DAB radio un atpakaļskata kamera.

Ir izveidotas divas USB pieslēgvietas viedierīču uzlādei, savukārt, pieslēdzot iOS vai Android viedtālruni, iespējams izmantot Apple CarPlay un Android Auto. Tas ļauj piekļūt lietotnēm, ko šoferi izmanto ikdienā.

Katram "Eurocargo" tagad ir standarta "Connectivity Box", kas sniedz līdz šim labāko savienojamību. Uzņēmumu vadītāji attālināti var piekļūt "Iveco" digitālajiem pakalpojumiem, tostarp auto uzraudzībai un diagnostikai, kas palīdz samazināt dīkstāves laiku, savukārt "Iveco On" klientu portālā viņi var izmantot autoparka pārvaldības rīkus.

Ar kravnesību no 7,5 līdz 19 tonnām "Eruocargo" ir piemērots gan pilsētas, gan reģionālajām piegādēm, būvniecībai, pašvaldības vajadzībām, bet "Eurocargo 4x4" versijā – pat darbam apvidū.

Visu produktu un pakalpojumu klāstu "Iveco" ir atjauninājis, veicot savā vēsturē līdz šim lielākos ieguldījumus – vienu miljardu eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!