Foto: Publicitātes foto

"Iveco" atklāj jauno "S-Way", kas ievieš jaunas uzlabotas funkcijas un drošības tehnoloģijas, kā arī jaunu dzinēju ar paaugstinātu efektivitāti. Līdztekus tiek prezentēts arī pirmais smagais kravas automobilis ar elektrisko piedziņu – "S-eWay", kas pilnībā ražots paša "Iveco" spēkiem un nodrošina alternatīvu risinājumu reģionālajiem pārvadājumiem.

Pirmais "Iveco" patstāvīgi izgatavotais elektriskais kravas auto "S-eWay" nodrošina sniedzamības rezervi līdz 500 km. To darbina inovatīva akumulatoru sistēma, ko veido deviņi 82 kWh akumulatori, kuru kopējā kapacitāte ir 738 kWh.

Ātrā uzlāde ar jaudu līdz 350 kW ļauj "S-eWay" akumulatoru līdz 80% uzlādēt 90 minūtēs. Modernās termālās pārvaldības sistēmas testu nolūkos šie akumulatori ir pārbaudīt reālos apstākļos, pakļaujot tos ekstrēmām temperatūrām no -30 līdz +50°C.

"S-eWay 4x2" vilcēju darbina "eAxle" ar diviem motoriem, kas nodrošina 480 kW jaudu un 1800 Nm griezes momentu. Tā kompaktā konstrukcija ļauj visus akumulatora moduļus izvietot šasijā. Šāds izvietojums ļauj "Iveco S-eWay" operatoriem pilnībā izmantot piekabes garuma priekšrocības un līdz minimumam samazināt apgriešanās rādiusu. Seši rekuperatīvās bremzēšanas režīmi palīdz maksimāli palielināt efektivitāti, vienlaikus sniedzot vadītājam lielāku kontroli pār piedziņas darbību.

Arī tradicionālā versijā ar dīzeļmotoru

"Iveco S-Way" piedāvā plašu spēka agregātu izvēli, lai apmierinātu visdažādākās vajadzības. Jaunais "xC13 Cursor" dīzeļdzinējs ir aprīkots ar jaunākajām spēka piedziņas tehnoloģijām, piemēram, divplūsmu turbīnu, īpaši augsta spiediena degvielas iesmidzināšanu (2500 bāru), jauniem, vieglākiem cilindriem, kloķvārpstu un sadales vārpstu, viedajām palīgiekārtām, turklāt tam ir samazināta iekšējā berze.

Jaudīgākajā konfigurācijā dzinējs attīsta līdz 580 ZS un 2800 Nm griezes momentu, savukārt 500 ZS variants ar 2600 Nm griezes momentu ir piemērotāks maksimālai efektivitātei tālsatiksmes misijās, jo nodrošina līdz pat 10% zemāku degvielas patēriņu. Turklāt papildu funkcijas un profesionālie pakalpojumi var palielināt degvielas patēriņa efektivitāti vēl par 4%.

"GPS-Predictive" tagad spēj atpazīt arī pagriezienus un apļveida krustojumus, attiecīgi pielāgojot kruīza kontroles ātrumu. "Eco" braukšanas režīms ir optimizēts, izmantojot pārnesumu pārslēgšanas stratēģiju, griezes momenta pieejamību, un to attālināti pārvaldīs telemātika.

Dzinēja svars ir samazināts par 10% – tagad tas ir pat vieglāks nekā no ražošanas izņemtais "Cursor 11", savukārt ilgmūžības standarts ir paaugstināts līdz 1,6 miljoniem kilometru, kas ir par 33% vairāk nekā iepriekšējam modelim.

Jaunais dzinējs ir savienots ar "17xHE Meritor" tiltu un ātrāku reduktoru, kas kopā ar ZF 12 pakāpju "Traxon Gen2" transmisiju nodrošina vēl vienmērīgāku vilci. Jaunā pārnesumkārba ietver vairākus svarīgus atjauninājumus, piemēram, "Shift Assistant", kas sinhronizē pārnesumu pārslēgšanu un motora bremzēšanu.

Jaunais "Iveco S-Way" piedāvā lielāku degvielas patēriņa efektivitāti un veiktspēju arī dabasgāzes versijā, kas nodrošina 500 ZS un 2200 Nm griezes momentu, un vienlaikus par 10% zemāku degvielas patēriņu. Iespaidīgo veiktspēju papildina dabasgāzes sniegtās priekšrocības vides jomā, proti, CO2 izmešu samazināšanu līdz pat 90%, ja dzinēju darbina ar biometānu, un ievērojamu trokšņa samazinājumu salīdzinājumā ar līdzvērtīgu dīzeļdzinēja transportlīdzekli.

Uz braucēju orientēts salons

Salonā komfortablus darba un sadzīves apstākļus nodrošina jaunais interjera dizains un pasūtītāja gaumei pielāgojamais priekšējais panelis ar dažādiem materiāliem un krāsām, kā arī pilnībā digitāls kokpits ar digitālo instrumentu paneli, informācijas un izklaides sistēmu un bezspoguļa atpakaļskata kamerām.

"Iveco S-Way" raksturo lieliska sēdpozīcija, taču jaunajā modelī inženieri sēdvietu padarījuši vēl līdzīgāku vieglajam auto, tā vēl vairāk uzlabojot vadītāja komfortu. Tas panākts ar modernizētu ergonomiku, mazāku, stāvāk novietotu stūresratu, kā arī daudz plašāku stūresrata regulēšanas diapazonu. Elektriskā stāvbremze ar automātisko ieslēgšanos vēl vairāk paplašina interjera telpu.

Redzamība ir svarīgs faktors smagajiem kravas automobiļiem, un šai jomā "S-Way" izceļas ar lieliem logiem, zemu instrumentu paneli un lieliem spoguļiem. Jaunā spoguļu kameru opcija vadītājam nodrošina vēl labāku redzamību. Turklāt šīs virs durvīm uzstādītās aerodinamiskās kameras, pateicoties mazākai gaisa pretestībai, nodrošina degvielas ietaupījumu līdz pat 1,5%, ja salīdzina ar standarta spoguļiem.

Visu produktu un pakalpojumu klāstu "Iveco" ir atjauninājis, veicot savā vēsturē līdz šim lielākos ieguldījumus – vienu miljardu eiro.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!