Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Škoda" atjauninājusi savu modeļu flagmani "Superb" un "Superb Combi". Modernizācijas ietvaros "Superb" ieguvis "Škoda" jaunākajai dizaina valodai atbilstošus virsbūves elementus, jaunu interjeru un paplašinātu tehnoloģiju klāstu. Abu modeļa modifikāciju atjauninātā versija debitēs 19. aprīlī Šanhajas motoršovā, savukārt Latvijā jaunais "Superb" būs pieejams no jūnija.

Uzlabotā "Škoda Superb" dizainā ir skaidri pamanāmas jaunās dizaina valodas līnijas, elementi un proporcijas. Automašīnas priekšpuse, kas ir pilnībā pārveidota līdz pat virsbūves statnim, ir daudz izsmalcinātāka. Priekšgals ieguvis pilnīgi jaunus starmešus, daudz platāku radiatora dekoratīvo režģi, sportiskāka veidola buferi un motora pārsegu ar jauno "Škoda" logo. Turklāt "Superb" pirmo reizi ir pieejams ar biksenona lukturiem, kuros iestrādātas diožu dienas braukšanas gaismas.

Pārmaiņas skārušas gan hečbeka, gan universāla aizmugurējo daļu – kopā ar daudz izsmalcinātākām formām abi auto saņēmuši aizmugurējos lukturus ar diožu līnijām, kas izliektas "Škoda" raksturīgajā "C" formā.

Nozīmīgas izmaiņas skārušas arī automašīnas salonu – papildus dažādām dizaina niansēm pārmaiņas skārušas arī apdares materiālu izvēli, kā arī stūres ratu. Jau šobrīd tirdzniecībā esošais "Superb", neskatoties uz klasē lielāko bagāžnieku, piedāvā klasē plašāko vietu aizmugurē sēdošo pasažieru kājām. Taču, lai vēl vairāk uzlabotu aizmugurē sēdošo komfortu, "Škoda" pirmo reizi ieviesusi funkciju, kas aizmugurē sēdošajam pasažierim ļauj elektriski pabīdīt priekšējā pasažiera sēdekli. Tas, protams, nav vienīgais "Simply Clever" risinājums, ko saņēmis "Superb" – smalkākajās komplektācijās tie tiks aprīkoti ar lietussargiem, kas paslēpti vadītāja un blakussēdētāja durvīs.

Uzlabotā "Superb" dzinēju palete, salīdzinot ar šobrīd tirdzniecībā esošo modeli, pēc ražotāja apgalvojuma, ir par 19% ekonomiskāka. Visi "Superb" ar dīzeļdzinējiem, kā arī 1,4 TSI (125 ZS) benzīna dzinējiem, standartā tiks aprīkoti ar "Start&Stop" funkciju un bremžu kinētiskās enerģijas rekuperācijas sistēmu. Rezultātā "Superb GreenLine" patērēs tikai 4,2 litrus dīzeļdegvielas uz 100 km. Izmaiņas pārnesumkārbu izvēlē ir skārušas tikai "Superb" pilnpiedziņas modifikācijas: turpmāk 2,0 TDI (140Zs) dīzeļdzinējs "4x4" versijā būs pieejams ar manuālo pārnesumkārbu, bet jaudīgākais dīzeļdzinējs pilnpiedziņai – 2,0 TDI (170 ZS) – tiks komplektēts ar sešpakāpju, divsajūgu "DSG" automātisko pārnesumkārbu.

Nozīmīgākais uzlabojums elektronisko palīgiekārtu jomā "Superb", un tagad arī "Superb Combi", ir jaunākās paaudzes automātiskais "parkošanās" asistents, kas ļauj automātiski iebraukt un izbraukt no stāvvietām gan paralēli, gan perpendikulāri brauktuvei. Uzlabota arī "Škoda" hečbeka divdaļīgā bagāžnieka vāka atvēršanas vadība – katram atvēršanas režīmam turpmāk būs atsevišķs taustiņš.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!