Foto: Publicitātes foto
Kompānija "SEAT" pašlaik notiekošajā Frankfurtes autoizstādē prezentējusi divas ekonomiskas "Leon" modeļu saimes modifikācijas – "Ecomotive" un "TGI". Pirmā no tām vidēji patērē 3,2 litrus dīzeļa uz 100 km, bet otra – darbojas ar sašķidrinātu dabasgāzi (CNG).

"SEAT Leon Ecomotive" aprīkots ar 1,6 litru dīzeļmotoru, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu un 250 ņūtonmetru griezes momentu. Dzinējs sajūgts ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, kā arī "Start & Stop" sistēmu un bremžu enerģijas rekuperācijas sistēmu. Šāda spēkrata maksimālais braukšanas ātrums ir 197 km/h un ar pilnu degvielas tvertni tas spējīgs nobraukt līdz pat pusotra tūkstoša kilometru distanci.

Tāpat "Ecomotive" modifikācijai salīdzinājumā ar standarta modeli ir nedaudz pazemināta balstiekārta, pazeminātas rites pretestības riepas, slēgti gaisa tvērēji priekšējā buferī un neliels spoileris uz bagāžnieka vāka.

Savukārt "TGI" versija aprīkota ar 110 zirgspēku jaudīgu 1,4 litru turbomotoru ar degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu. Šis dzinējs spējīgs darboties kā ar benzīnu, tā arī sašķidrinātu dabasgāzi. "SEAT Leon TGI" līdz 100 km/h paātrinās 10,7 sekundēs un maksimāli sasniedz 197 km/h. Ar pilnu gāzes balonu šī modifikācija var nobraukt līdz pat 400 km distanci, bet ar pilnu benzīna bāku – vēl 900 km.

Šīs "SEAT Leon" modifikācijas būs pieejamas kā hečbeka, tā arī universāļa versijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!