Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Volkswagen" (VW) šonedēļ notiekošajā Tokijas autoizstādē prezentē konceptuālu automobili "twin up!" ar "plug-in" hibrīdapiedziņas sistēmu. Šī četrvietīgā spēkrata vidējais degvielas patēriņš ir tikai 1,1 litrs uz 100 km ceļa.

Šim prototipam ir tādas pašas piedziņas sistēmas daļas kā pasaulē ekonomiskākajam automobilim "XL1": dīzeļdzinējs, elektriskais dzinējs un divsajūgu transmisija (DSG).

Piedziņas mehānisms, kura maksimālā jauda ir 55 kW un 215 Nm, atrodas "twin up!" priekšdaļā. To veido 0,8 litru TDI dzinējs (35 kW), elektromotors (35 kW) un septiņu pakāpju DSG.

Zem aizmugurējā sēdekļa un bagāžas nodalījuma atrodas litija jonu akumulators (8,6 kWh), 12V akumulators transportlīdzekļa elektriskajai sistēmai, kā arī 33 litru degvielas tvertne.

Rezultātā konceptautomobiļa degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir 1,1 l / 100 km un CO2 izmešu daudzums – 27 g/km. Tikai ar elektroenerģiju "twin up!" var nobraukt 50 km lielu distanci.

No vietas līdz 60 km/h tas paātrinās vien 8,8 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums elektriskajā režīmā ir 125 km/h. Savukārt hibrīda režīmā automobilis spēj sasniegt 140 km/h maksimālo ātrumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!