Foto: Publicitātes foto

Japāņu autoražotājs "Lexus" Eiropas tirgū laiž klajā modeli "LM" un ieved zīmolu luksusa minivenu segmentā. Tas ir ceturtais pilnībā atjaunotā produktu klāsta modelis pēc jaunajiem "NX", "RX" un pilnībā elektriskā "RZ" apvidnieka, kas ietver jaunas platformas un spēka pārvadus, kā arī šobrīd modernākās tehnoloģijas.

"LM" ir Eiropas tirgū nebijis "Lexus" modelis, kas nodrošina limuzīna cienīgu augstākā līmeņa greznību ietilpīga minivena formātā. Kā norāda tā apzīmējums "L", "LM" ir "Lexus" klāsta flagmanis, līdzīgi kā "LS" sedans un "LC" kupeja un kabriolets.

Tāpat kā visu jauno "Lexus" modeļu, arī "LM" izstrādē galvenais akcents ir likts uz cilvēku. Proti, galvenā uzmanība pievērsta pasažieru komfortam un labsajūtai salonā, kas atbilst "Lexus" "Omotenashi" viesmīlības koncepcijai.

Katra detaļa ir izstrādāta tā, lai pasažieris justos maksimāli aprūpēts: sēdekļu dizains nodrošina atbalstu un komfortu; salonā tiek smalki kontrolēta temperatūra, gaisa kvalitāte un apgaismojums; ir pieejama ērta, intuitīva piekļuve savienojamības funkcijām un izklaidei, tostarp 48 collu HD platekrāna monitoram un speciāli izstrādātai audio sistēmai "Mark Levinson 3D Surround Sound".

Kā viesistaba vai mobilais birojs

"Lexus" mērķis bija izveidot pirmklasīgu interjeru, kam piemīt viesistabas komforts un mobilā biroja funkcionalitāte – duāla daba, kam nav līdzvērtīgu nevienā citā mūsdienu auto. "Lexus LM" ir pieejams četru un septiņu sēdvietu versijā. Greznā minivena garenbāze ir 3000 mm, bet kopējais garums – 5130 mm.

Septiņu sēdvietu modelī, ņemot vērā telpu un pieejamās funkcijas, prioritāte ir vidējai VIP sēdekļu rindai, bet papildu trešajā rindā ir trīs paceļami sēdekļi, kurus var salocīt, kad nepieciešama plašāka bagāžas telpa. Četru sēdvietu modelis savukārt sasniedz luksusa augstākās virsotnes. Tam ir tikai divi daudzfunkcionāli aizmugurējie sēdekļi, bet ap tiem izvietotās komforta, izklaides un informācijas funkcijas katru braucienu spēj padarīt īpaši ērtu un patīkamu.

Atbilstoši "Omotenashi" principiem vadītāja zona ir veidota ar tādu pašu vērību pret detaļām kā citos jaunajos "Lexus" modeļos. Sekojot "Tazuna" koncepcijai, galveno vadības ierīču, rādītāju un informācijas avotu izvietojums ir ergonomiski ērts vadītājam un ļauj viņam pilnībā koncentrēties uz braukšanu.

Jaunākās paaudzes tehnoloģijas

Jaunajā "LM" ir redzams "Lexus" "Nākamās nodaļas" dizains, kas izstrādāts atbilstoši "cēlas elegances" vadlīnijām. Rezultāts ir unikāla un pārliecinoša stāja uz ceļa, un proporcijas, kas nodrošina ērtu lietošanu un izcilu manevrētspēju.

Eiropas tirgū "LM" tiks piedāvāts "LM 350h" versijā ar 2,5 litru 250 ZS pašuzlādes hibrīdelektrisko spēka piedziņu. Sistēma, kas pieejama arī pilnīgi jaunajos "NX 350h" un "RX 350h" modeļos.

Jaunā modeļa standarta aprīkojumā ir "E-Four" elektriskā pilnpiedziņa ar paaugstinātu griezes momenta pievadi aizmugurējai asij, lai nodrošinātu stabilitāti pagriezienos un veicinātu komfortu aizmugurējos sēdekļos. "LM" ir aprīkots ar jaunākās paaudzes "Lexus Safety System+" aktīvās drošības un vadītāja atbalsta sistēmām.

Jaunākajā drošības sistēmu portfelī ietilpst sadursmes novēršanas sistēma ar paplašinātām funkcijām, tai skaitā stūrēšanas palīgsistēmu, kas ieslēdzas ārkārtas situācijās, kā arī adaptīvā kruīza kontrole, proaktīvā braukšanas palīgsistēma un jauna vadītāja uzraudzības palīgsistēma, kas novēro un spēj pamanīt noguruma un uzmanības novēršanas pazīmes.

Pilnīgi jaunais "Lexus LM" Baltijas valstīs būs pieejams jau šī gada rudenī.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!