Foto: Publicitātes foto

"Volkswagen" (VW) klientiem Baltijas valstīs prezentējis otrās paaudzes "ID.3" elektrisko automobili. Ievērojamas izmaiņas ir ne tikai eksterjera dizainā un interjera ergonomikā, bet arī progresīvās ērtību uzlabojošās tehnoloģijās un asistentu sistēmās.

"VW ID.3", kas tirgū debitēja 2019. gadā, bija pirmais VW automobilis, kas veidots uz jaunās MEB modulārās platformas. Kopš tā laika uz šīs īpaši elektriskajiem automobiļiem paredzētās platformas radīti vēl pieci modeļi, savukārt pasaulē kopumā pārdoti jau vairāk nekā 600 000 "ID." saimes automašīnu.

Divarpus gadus pēc pirmā "ID.3" elektriskā automobiļa debijas vispieprasītākais šīs saimes modelis, kas paredzēts Eiropas tirgum, saņēmis ievērojamus uzlabojumus. Jauno "ID.3" jau iespējams pasūtīt Baltijas valstīs un veikt ar to izmēģinājuma braucienu. Šī elektroauto sākuma cena ar pamata komplektāciju ir no 35 400 eiro, bet piegādes tiks veiktas šīs vasaras beigās.

VW zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justas Nekrošus: "Redzam arvien lielāku ne tikai privāto klientu, bet arī uzņēmumu un valsts iestāžu interesi par ilgtspējīgu e-mobilitāti un elektriskajiem transportlīdzekļiem. Tas saistīts ar valdības sniegtajiem atbalsta pasākumiem un ar ilgtspējību saistītiem kvalitātes standartiem. Tas visvairāk ietekmē uzņēmumus ar plašu autoparku. Arī jaunā modeļa cena ir ļoti konkurētspējīga, nodrošinot lielisku cenas un kvalitātes attiecību. Tāpēc mēs plānojam dubultot pārdošanas apjomu salīdzinājumā ar tā priekšgājēju. "ID.3" būs nozīmīga loma VW "ID." modeļu portfelī, un tas nodrošinās aptuveni 30% no visa mūsu elektromobiļu pārdošanas apjoma."

Visi "ID.3" tagad ir aprīkoti ar LED priekšējiem lukturiem, savukārt "IQ.Light" tehnoloģijas "LED Matrix" gaismas ir pieejamas papildaprīkojumā.

Salona apdare ir atjaunināta, ņemot vērā klientu atsauksmes. Viduskonsole un durvju iekšējās virsmas ir pārklātas ar mīkstāku materiālu, kā arī ir pārveidoti durvju rokturi un roku balsti.

Jaunajam "ID.3" standarta aprīkojumā ir arī 30,5 centimetrus (12 collas) liels centrālais skārienjutīgais ekrāns. Tas kontrolē navigāciju, tālruņa lietotnes, mūziku, asistentu sistēmas un automobiļa iestatījumus. Reaģējot uz klientu ieteikumiem, uzlādes izvēlne ir pārvietota uz ekrāna augšdaļu un tagad sniedz vēl skaidrāku informāciju.

Papildus informācijas panelim "ID.3" paplašinātās realitātes projekcijas ekrāns sniedz vadītājam svarīgāko informāciju. Desmit metrus priekšā automašīnai tiek projicēts ātrums, ceļa zīmes un navigācijas norādes.

Jaunais "ID.3" tiks aprīkots ar laika gaitā pārbaudīto sinhrono elektromotoru, kas attīsta 150 kW (204 ZS) jaudu un 310 Nm griezes momentu. Tā uzstādīšana aizmugurē izrādījusies ļoti veiksmīga, ļaujot sasniegt dinamiskas vadāmības īpašības un vienlaikus saglabājot nelielu 10,3 metru pagrieziena rādiusu. Tāpat kā līdz šim, elektroauto tiks aprīkots ar akumulatoru ar faktisko ietilpību 58 vai 77 kWh apmērā.

Ar lielāku akumulatoru aprīkotais "ID.3 Pro S" ar vienu uzlādi spēj nobraukt 558 kilometrus (WLTP). "ID.3 Pro Performance" ar mazāko akumulatoru ar pilnu uzlādi var nobraukt līdz 426 kilometriem (WLTP). VW garantē, ka akumulators saglabās vismaz 70% no sākotnējās neto ietilpības astoņus gadus vai 160 000 kilometru.

Apakšā uzstādītais akumulatora korpuss, kas izgatavots no alumīnija profiliem, ir papildus aizsargāts ar izturīgu rāmi un apakšas aizsargu. Dzesēšanas kanāli uzstādīti tā, lai nodrošinātu optimālu darba temperatūru ap 25 grādiem pēc Celsija. "ID.3 Pro S" var uzlādēt ar jaudu līdz 170 kW, bet "ID.3 Pro Performance" – līdz 120 kW. Uzlāde no pieciem līdz 80% aizņem attiecīgi 30 un 35 minūtes.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!