Foto: Autora foto

Par ko ļaudis domā, izdzirdot vārdu "Honda"? Vienai daļai pirmā asociācija noteikti ir "Civic", kas ir viens no autobūves vēsturē visvairāk pārdotajiem automobiļiem, vēl vienai – Airtons Senna un "NSX" superauto, bet ļoti daudziem cilvēkiem automobilistu kopienā pie vārda "Honda" prātā iezīmējas vidēja izmēra SUV "CR-V" aprises. Nebūtu arī pārsteigums, jo "CR-V" patlaban ir populārākais zīmola modelis nevis tikai Eiropas, bet globālā mērogā, turklāt nupat piedzīvojis kārtējo paaudžu maiņu.

Eiropas automobiļu ražotāju asociācijas (ACEA) statistikas dati liecina, ka pēdējo gadu laikā būtiskas izmaiņas autobraucēju paradumos nav novērojams un ka pieprasījums pēc dažāda izmēra SUV tikai palielinās – ja 2017. gadā kombinētais A un B segments ar nelielu atrāvienu vēl bija populārākais Eiropā, tad piecu gadu laikā supermini un mazās klases automobiļi ir pārliecinoši atkāpušies uz otro vietu, kamēr SUV ar 49% tirgus daļu un divreiz lielākiem pārdošanas rādītājiem skaitliskā izteiksmē ieņem stabilu pirmo vietu.

"Honda CR-V" ir lielisks papildinājums plašajā krosoveru piedāvājumā un jau no pirmā kontakta – vizuālā un taktilā – ir skaidrs, ka japāņu ražotājs ir krietni papūlējies, lai jauno "CR-V" pilntiesīgi varētu saukt par jaunas paaudzes automašīnu, nevis veco labo "CR-V" ar dažādiem uzlabojumiem.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!