Foto: Publicitātes foto

Nākamā gada aprīlī Milānā "Alfa Romeo" pasaulei atklās kompānijas vēsturē pirmo "Sport Urban Vehicle", kas būs pieejams arī 100% elektriskā versijā. Jaunā modeļa nosaukums būs "Milano" – par godu pilsētai, kurā 1910. gada 24. jūnijā viss arī sākās "Alfa Romeo" markai.

Ar "Milano" uzņēmums atgriežas B segmentā jeb Eiropas lielākajā tirgū ar jaunu piedāvājumu, kas pilnībā iemieso zīmola DNS – cēlu itāļu sportiskumu. Pirmais 100% elektriskais "Sport Urban Vehicle" ir jauni vārti "Alfa Romeo" pasaulē – par prieku zīmola cienītājiem un visiem citiem interesentiem, kuri ir gaidījuši zīmola atgriešanos B segmentā, kurā šobrīd tirgū dominē tādi modeļi kā "Peugeot 208", "Renault Clio" un "Opel Corsa".

"Kad 2024. gadā ieradīsies "Milano", "Alfa Romeo" modeļu klāsts spēs apmierināt visu mūsu cienītāju vēlmes un vēl daudz vairāk. "Milano" ir iecerēts kā "apsveicam ar atgriešanos" simbols visiem mūsu Alfa faniem. Kā "Giulietta" un "Mito" īpašnieki viņi ir gaidījuši iespēju atkal apliecināt savu mīlestību pret "Alfa Romeo". Tas kalpo arī kā "laipni lūdzam" sveiciens ikvienam, kurš šajā segmentā meklē unikālu sportiskumu un itāļu dizaina īpašo pievilcību. "Milano" ir pirmais pagrieziena punkts zīmola pārejā uz elektrisko piedziņu, un tam, tāpat kā "Tonale", ir svarīgs uzdevums – vēl vairāk nostiprināt "Alfa Romeo" globālo klātbūtni," saka "Alfa Romeo" vadītājs Žans Filips Imparato.

Nosaukumā iekapsulēta vēsture

Kopš 1910. gada "Alfa Romeo" emblēmā ir iekļauti divi elementi, kas identificē Milānu: krusts, kas ir Lombardijas galvaspilsētas vēsturiskais simbols, un čūska – dižciltīgās Viskonti dzimtas ģerbonis un viena no pilsētas ikoniskākajām emblēmām. Vairāk nekā 60 gadus (1910–1972) logotipa apakšdaļā bija redzams vārds Milano. Līdz 1918. gadam to papildināja akronīms A.L.F.A. (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili), bet no 1919. gada – ALFA ROMEO.

Milāna, kas vienmēr bijusi avangarda simbols, tagad ir starptautisks mūsdienīguma, inovāciju un ilgtspējas manifests. Milānai, kas visā pasaulē tiek uzskatīta par vienu no mākslas un "Made in Italy" ikonām, vienmēr ir bijusi nozīmīga loma modē, dizainā un mūzikā. Tāpēc, lai sāktu jaunu, aizraujošu un drosmīgu nodaļu savā vēsturē, no jauna interpretējot sportiskumu 21. gadsimtā, "Alfa Romeo" ir izvēlējusies "Milano" jeb Milānu, savu mājvietu.

Nosaukums "Milano" ar itālisko būtību saistās vēl ciešāk par ikoniskajiem iepriekšējo modeļu vārdiem un nesen izmantotajiem kalnu pāreju toponīmiem.

Komerciālie panākumi

Zīmola komerciālie rādītāji 2023. gadā kalpo kā nepārprotama atzinība visai komandai, kuras stabilitāte un disciplīna ir ļāvusi īstenot ilgtermiņa stratēģijas, par kurām tika nolemts 2021. gadā, kad tika dibināts "Stellantis". Viens no svarīgākajiem šajā periodā sasniegtajiem mērķiem bija zīmola rentabilitātes atjaunošana. Šis mērķis tika sasniegts jau 2021. gada otrajā pusē.

Ceļā uz izpildi ir arī ilgtermiņa plāns, ko "Alfa Romeo" nosaucis par "No 0 līdz 0". Tas ietver drosmīgu mērķi pāriet no modeļu klāsta, kurā 2021. gadā nebija neviena elektrificēta auto, uz klāstu, kurā 2027. gadā būs tikai bezizmešu auto. 2022. gadā debitēja "Tonale Hybrid" un "Plug-In Hybrid". 2024. gadā debitēs pirmā 100% elektriskā "Alfa Romeo" – tieši "Milano" modeļa izpildījumā. 2025. gadā tiks prezentēts pirmais auto, kas būs pieejams tikai 100% elektriskā versijā. Un jau 2027. gadā visi "Alfa Romeo" modeļi būs 100% elektriski.

2022. gada novembrī "Alfa Romeo" izpelnījās pirmo vietu starp "premium" klases zīmoliem "J.D. Power" pārdošanas apmierinātības indeksā. Kompānija tajā pakāpās par deviņām pozīcijām un ieguva par 25 punktiem vairāk nekā 2021. gadā, kas ir straujākais uzlabojums "premium" segmentā.

Gadu vēlāk saskaņā ar "J.D. Power" ASV sākotnējās kvalitātes pētījumu (IQS) "Alfa Romeo" kāpa uz pjedestāla augstākā pakāpiena "premium" zīmolu kopvērtējumā un izcīnīja trešo vietu visā nozarē. Tā pakāpās par 24 vietām, kas ir lielākais uzlabojums, kāds jebkad reģistrēts IQS nozares pētījumos.

Tas viss kalpo par lielisku pamatu izcilajiem "Alfa Romeo" komerciālajiem rādītājiem, kas redzami intensīvā un izaicinājumiem bagātā 2023. gada beigās: 34% pieaugums līdz novembrim, salīdzinot ar 2022. gadu, apstiprina stabilu globālās pārdošanas izaugsmi, savukārt Eiropā fiksēts spēcīgs 53% palielinājums.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!