Foto: Speed Factory Racing
Autosportists Konstantīns Calko pēc pirmajiem aizvadītajiem testiem WTCC pasaules čempionātā atzina, ka ne savas kļūdas dēļ piedzīvojis sadursmi ar vienu no konkurentiem, tomēr misēklis sanācis arī pašam, jo sportists kļūdaini padomājis, ka viņa auto pēc šīs sadursmes ir sabojājies.

Calko šonedēļ Makao pilsētas ielu trasē aizvadīs karjerā pirmās WTCC
sacensībās nu šodien pirmo reizi sēdās pie "SEAT Leon WTCC" sacīkšu auto
stūres. Testu sesijā piedalījās 34 dalībnieki.

"Kamēr citi gulēja, mēs trasē ieradāmies jau plkst. 8:30 no rīta, lai
izpētītu visus datus un pamācītos trasi," portālam F1.LV intervijā no
Makao pastāstīja Calko. "Tāpat arī mani apmācīja, kā pareizi būtu
jābrauc ar priekšpiedziņas auto, un kad un kur jāmaina dzinēja jaudas
parametri. Jau pēc pirmā apļa biju šokēts, jo mašīna patiešām ir ļoti
laba. Nemaz negribējās apstāties, gribēju tikai braukt un braukt. Ar
katru nākošo apli no rezultāta nometu trīs līdz piecas sekundes."

Tomēr Calko izdevās veikt tikai četrus pilnus apļus, kas ļāva
ierindoties 31. pozīcijā. Tam par iemeslu bija sadursme ar itāļu WTCC
veterāna Stefano D'Astē pilotēto BMW. Tiesa, Calko pats kļūdaini
padomāja, ka mašīna ir bojāta, nobrauca trases malā un tikai vēlāk
saprata, ka patiesībā būtu varējis ceļu turpināt.

"Tā nebija mana kļūda," skaidro Calko. "FIA brīfingā uzzināju, ka ir
jālaiž garām mašīnas, kam ieslēgtas priekšējās gaismas, jo tas nozīmē,
ka pilots veic lidojošo apli un viņam nedrīkst traucēt. Izņēmums ir vien
tad, ja arī pats atrodies ieskaites aplī. Tobrīd tieši veicu lidojošo
apli, taču negribēju traucēt pasaules zvaigznēm un vienu no viņiem
palaidu garām. Otram gaismas nebija ieslēgtas un es viņu neredzēju,
tāpēc atgriezos trajektorijā, tajā brīdī aizverot viņam ceļu. D'Astē
pats bija vainīgs, ka uztriecās man!"

Calko turpina: "Tas bija skatāms moments – detaļas lidoja pa gaisu,
bet D'Astē palika braucot uz diviem riteņiem! Stresā padomāju, ka mašīna
ir salauzta un apstājos drošības zonā. Īstenībā izrādījās, ka auto esmu
tikai saskrāpējis un patiesībā testus būtu varējis turpināt. Sanāca
tāds mazs kuriozs, bet nekas – rīt ir jauna diena un tā noteikti būs
labāka par šodienu!"

Autosportista Konstantīna Calko galvenais atbalstītājs ir kompānija "Regula Baltija".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!