'Audi' piedāvās lētāku elektriskā apvidnieka 'e-tron' versiju
Foto: Publicitātes foto

"Audi" nākamgad klientiem piedāvās jaunu elektriskā SUV versiju – "Audi e-tron 50 quattro". Automobiļa divi elektrodzinēji nodrošina 230 kW jaudu un attīsta 540 Nm griezes momentu, bet akumulators, kura enerģijas ietilpība sasniedz 71 kWh, WLTP ciklā nodrošina vairāk nekā 300 kilometru lielu nobraukumu. Vācijā šī SUV sākuma cena būs mazāka par 70 000 eiro. Cena Latvijā tiks izziņota šī gada rudenī.

"Audi e-tron 50 quattro" apvieno augstu efektivitāti un sportisku veiktspēju. Līdzīgi kā sākotnēji tirgū laistajam modelim "Audi e-tron 55 quattro", arī šī automobiļa versijai ir pa elektrodzinējam uz priekšējās un aizmugurējās ass.

Ar kopējo 230 kW jaudu un 540 Nm griezes momentu elektriskais SUV no vietas līdz 100 km/h spēj paātrināties septiņās sekundēs. Maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots pie 190 km/h atzīmes.

Lai sasniegtu visaugstāko efektivitāti, vairumā braukšanas situāciju aktīvs ir vien aizmugurē esošais elektrodzinējs, bet priekšā novietotais tiek aktivizēts pēc nepieciešamības.

Efektivitāti nodrošina zemāks automobiļa svars, kas samazina ritošās daļas pretestību, kā arī efektīvā termiskās pārvaldības sistēma. Šī sistēma regulē automobiļa salona un akumulatora temperatūru, kā arī dzesē elektrodzinējus, elektroniskās ierīces un lādētāju. Tādējādi tiek nodrošināts ilgs augstsprieguma detaļu darbības mūžs un ātra uzlāde ar līdzstrāvu.

"Audi e-tron 50 quattro" lieljaudas uzlādes stacijā iespējams uzlādēt ar līdz pat 120 kW lielu jaudu, kas nozīmē, ka elektriskais SUV ir gatavs ceļam aptuveni pusstundas laikā. Tāpat akumulatoru iespējams uzlādēt ar maiņstrāvu. Ar 11 kW lielu uzlādes kapacitāti lādēšanai nepieciešamas aptuveni septiņas stundas.

Uzlādei mājās "Audi e-tron 50 quattro" jau standarta komplektācijā ir aprīkots ar kompaktu mobilo uzlādes sistēmu. Tā atbalsta līdz 11 kW lielu uzlādes kapacitāti, kad automobilis pievienots 400 voltu industriālajai rozetei. Līdz 2,3 kW uzlāde iespējama ar 230 voltu mājas rozeti.

No 2019. gada beigām pēc pieprasījuma būs pieejams uzlādes sistēmas savienojums, kas nodrošinās viedo uzlādes funkciju izmantošanu. Piemēram, lietotāji varēs ietaupīt no mainīgajiem elektroenerģijas tarifiem, savu "Audi e-tron" lādējot laikos, kad tarifi ir zemāki. Apvienojumā ar mājas enerģijas pārvaldības sistēmu klienti var gūt arī papildu ieguvumus, piemēram, veicot uzlādi ar saules enerģiju – ja klients mājās uzstādījis fotoelektrisko sistēmu.

"Audi e-tron 50 quattro" spēj atgūt enerģiju, izmantojot abus tā elektrodzinējus, jo sevišķi aizmugurējo. Enerģija no gandrīz visiem ierastajiem bremzēšanas manevriem tiek atgūta un nodota atpakaļ akumulatoram. Nesen izstrādātā bremzēšanas sistēma ar elektrohidraulisko aktivizāciju tiek aktivizēta pie bremzēšanas paātrinājuma, kas pārsniedz 0,3 g. Tādējādi visās situācijās tiek panākts īss bremzēšanas ceļš. Standarta aprīkojumā pieejamais efektivitātes asistents palīdz nodrošināt ekonomisku braukšanu, veicot automātisku rekuperāciju un sniedzot autovadītājam nepieciešamo informāciju. Šī sistēma izmanto radaru sensorus, kameru attēlus, navigācijas datus un "Car-to-X" informāciju, lai noteiktu satiksmes apstākļus un maršrutu. Apvienojumā ar adaptīvo kruīza kontroli efektivitātes asistents spēj arī pats palēnināt un paātrināt elektrisko SUV.

"Audi e-tron 50 quattro" Eiropas tirgū nonāks 2020. gada pirmajā ceturksnī.

Source

DELFI Auto

Tags

Audi
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form