'Audi' prezentējis 600 zirgspēku elektromobili 'e-tron GT'
Foto: Publicitātes foto

Otrdien, 9. februārī, vērienīgā tiešsaistes pasākumā "Audi" prezentējis "e-tron GT" – zīmola šī gada nozīmīgāko modeli. Ar "e-tron GT" "Audi" demonstrē to, cik aizraujoša var būt elektriskā mobilitāte. Četru durvju kupeja apvieno sportisku dizainu ar jaudīgu piedziņu un dinamisku vadību. Šis ir jaunas ēras sākums "Audi" zīmolam.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

"Audi" "Progresa dienā", tiešsaistē pulcējot "Audi" vadību, "e-tron GT" dizaina izstrādātāju Marku Lihti un "Progresa dienas" stāstniekus un vēstnešus – aktieri Tomu Hardiju, dizaineri Stellu Makartniju un dziedātāju Žanellu Monē – prezentēts šī gada "Audi" gaidītākais modelis.

Ar "e-tron GT" modeli zīmols demonstrē savus plānus veidot aizraujošu nākotnes mobilitāti. Abi "Gran Turismo" modeļi – "e-tron GT quattro" un "RS e-tron GT"– ar pilnībā elektrisku piedziņu ir jaudīgi, ātri un dinamiski, turklāt tie nerada videi kaitīgus izmešus. Šīs īpašības papildina spēcīgs raksturs, kas no jauna atspoguļo "Gran Turismo" ideju.

"Šī ir vēsturiska diena zīmolam. "Progresa dienā" mēs prezentējam ne vien jaunu modeli, bet arī "Audi" nākotnes nostāju. Esmu patiesi gandarīts apgalvot, ka "e-tron GT" jau vasaras sākumā būs pieejams Latvijā un sniegs mūsu klientiem vēl nebijušu braukšanas pieredzi," stāsta Ilgvars Ļubka, "Audi" zīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā.

"Audi e-tron GT" eksterjerā katra virsma un līnija ir harmoniska, sākot ar priekšējiem lukturiem, kas papildu komplektācijā pieejami ar lāzera gaismām, un beidzot ar lielo gaisa izkliedētāju aizmugurē.

Arī interjers atbilst klasiskam "Gran Turismo" dizainam – autovadītāja un priekšā sēdošā pasažiera sēdekļi uzstādīti sportiski zemā pozīcijā, un tos atdala plata centrālā konsole, savukārt aizmugurējie sēdekļi nodrošina pietiekami daudz vietas arī pieaugušajiem. Neuzkrītošā interjera dizaina elegance izceļ automobiļa progresīvo raksturu.

"Gran Turismo" konceptuāli ir sportisks, garām distancēm piemērots automobilis. Atkarībā no modeļa elektriskie motori attīsta 476 ZS vai 598 ZS jaudu, nodrošinot dinamiska spurta iespējas. "Launch Control" režīms uz maksimums divarpus sekundēm nodrošina 530 ZS jaudu "e-tron GT" un 646 ZS jaudu "RS" modelim. "e-tron GT" ir iespaidīga nobraukšanas distance ar vienu uzlādi – līdz pat aptuveni 488 kilometriem (WLTP ciklā), ko nodrošina akumulators ar 86 kWh ietilpību. Tā 800 voltu tehnoloģija nodrošina ātru līdzstrāvas uzlādi ar neto jaudu līdz 270 kW.

Arī balstiekārta ir balstīta uz dinamikas un komforta līdzsvaru, pateicoties tādām tehnoloģijām kā "Audi Drive Select", visu riteņu stūrēšanai, regulējamiem amortizatoriem, pneimatiskajai balstiekārtai, elektriskajai visu riteņu piedziņai un aizmugurējās ass diferenciāļa bloķētājam. Riteņu disku izmērs var sasniegt 21 collu, bet bremžu diskiem, kas papildu komplektācijā pieejami ar oglekļa šķiedras keramiku, izmērs ir līdz 420 milimetriem.

Tāpat kā visi "Audi" modeļi, arī "e-tron GT" ir pilnībā savienots. Informācijas un izklaides sistēma, "Audi Connect" nodrošinātie tiešsaistes pakalpojumi un autovadītāja asistentu sistēmas ir mūsdienu prasībām atbilstošas. Ņemot vērā, ka dinamiskam mākslas darbam ir arī labi jāskan, "Audi" radījis "e-tron GT" unikālu skaņu.

Vācijā "Audi e-tron GT" maksās no 99 800 eiro, bet "RS e-tron GT" versija – no 138 200 eiro.





Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Audi
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form