Foto: Publicitātes foto

Kompānija BMW oficiāli atklājusi modernizēto 7. sērijas limuzīnu. Auto entuziastu vidū visapspriestākais jauninājums ir milzīgais radiatora dekoratīvais režģis jeb tā sauktās "nāsis", kas pirmo reizi šīs markas modeļos debitēja lielajā "X7" apvidniekā.

BMW 7. sērijas radiatora dekoratīvā režģa virsmas laukums salīdzinājumā ar līdzšinējo modeli ir palielināts par 40 procentiem. Tāpat mainīts ir motora pārsegs, kas milzīgā radiatora dekoratīvā režģa dēļ ir novietots augstāk par 50 milimetriem. Vēl modernizētais BMW limuzīns ieguvis jauna dizaina priekšējos lukturus, buferus, izplūdes sistēmas uzgaļus un uzliku priekšējiem spārniem.

Salīdzinājumā ar priekšteci modernizētā 7. sērijas modeļa kopgarums ir palielināts par 22 milimetriem, kamēr augstums un platums ir līdzšinējā apmērā. Automobilis ieguvis arī jaunus virsbūves krāsojuma variācijas un riteņu disku dizaina variantus.

Vācu inženieri uzlabojuši limuzīna skaņu izolāciju riteņu aizmugurējās arkās. Salonā uzstādīts jauna dizaina stūresrats, multimediju sistēmai ir jauna programmatūras versija, bet aizmugurējiem pasažieriem tagad ir pieejami divi 10 collu skārienjutīgie ekrāni ar FHD izšķirtspēju un "Blu-Ray" disku atskaņotāju.

Bāzes versijā "BMW 730i" limuzīns ir aprīkots ar 250 zirgspēku jaudīgu divlitru četrcilindru benzīna dzinēju. Savukārt "BMW 750i" modifikācijā tam ir uzlabota 4,4 litru V8 turbomotora versija ar 530 ZS (par 80 ZS vairāk nekā iepriekš). Visjaudīgākā ir "BMW 760Li xDrive" versija ar 609 ZS jaudīgu 6,6 litru V12 benzīna dzinēju. Vēl šim modelim ir pieejama 394 ZS jaudīga hibrīda modifikācija, kas tikai ar elektroenerģiju ļauj nobraukt līdz 45 km distanci. Tāpat pieejams trīslitru dīzeļmotors, kas atkarībā no versijas attīsta 249 ZS ("730d"), 320 ZS ("740d") vai 400 ZS ("750d").

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!