Foto: Publicitātes foto

Savu pirmizrādi Eiropā piedzīvojis 11. paaudzes pilnīgi jaunais "Civic e:HEV" jeb hibrīda elektriskais transportlīdzeklis. Ar "Honda" pārbaudīto "e:HEV" piedziņas tehnoloģiju jaunais "Civic" noslēdz "Honda" zīmola misiju – līdz 2022. gada beigām elektrificēt visus tā galvenos modeļus Eiropā.

Balstoties uz 50 gadu ilgo pieredzi, jaunais "Civic" hibrīds apvieno veiktspēju un efektivitāti ar uzlabotu dizaina un komforta līmeni.

"Honda" automobiļi izceļas ar plašu salona ietilpību, arī jaunais "Civic" nav izņēmums. Salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes "Civic" tam ir par 35 mm garāka riteņu bāze, kas ir ļāvusi dizaineriem padarīt salonu vēl ietilpīgāku.

Pilnīgi jaunajam "Civic" ir plūdenākas virsbūves līnijas un sportiskāks siluets, kas iegūts, samazinot dzinēja pārsega augstumu par 25 mm. Izstrādes procesā, izmantojot jaunākās tehnoloģijas, automobiļa kopējais svars ir samazināts par 20%. Turklāt, sānu spoguļi tagad ir piestiprināti tieši pie ārdurvīm, palīdzot izvairīties no aklās zonas un nodrošinot vēl lielāku autovadītāja un pasažieru drošību.

"Honda e:HEV" hibrīda elektromobiļa piedziņas tehnoloģija tiek nodrošināta, pateicoties jaunam 72 šūnu litija jonu akumulatoram un diviem kompaktiem un jaudīgiem elektromotoriem, kas darbojas kopā ar jaunu 2,0 litru tiešās iesmidzināšanas dzinēju. Kopā piedziņa nodrošina līdz 184 ZS (135 kW) lielu motora jaudu un 315 Nm griezes momentu.

Jaunajam iekšdedzes dzinējam ir veiktas vairākas izmaiņas arhitektūras elementos, lai palīdzētu sasniegt 41% lietderības koeficientu, kas ir viens no augstākajiem rādītājiem automobiļu ražošanas nozarē. Šis uzlabotais spēka elements spēj nemanāmi pārslēgties starp EV, hibrīda un dzinēja piedziņu bez vadītāja iesaistes.

Jaunajā "Civic" var izvēlēties četrus braukšanas režīmus – "Eco", "Normal", "Sport" un jaunu individuālo režīmu, kas ļauj pēc vajadzības izvēlēties braukšanas veidu. Pilnīgi jaunā "Civic" mērķis ir panākt, lai CO2 emisijas nepārsniegtu 110 gramus uz km, bet patēriņš (WLTP ciklā) ir mazākas par 5 l/100 km.

Pastiprināta uzmanība pievērsta arī akustiskajam komfortam, lai samazinātu braukšanas laikā radītos trokšņus salonā.

Jaunā "Civic" centrālā skārienekrāna izmērs ir palielināts līdz deviņām collām, un tas pārvietots uz augšu, lai samazinātu transportlīdzekļa vadītāja novēršanos no ceļa. "Honda" multimediju sistēma ir aprīkota ar bezvadu "Apple CarPlay" un "Android Auto" funkcijām, lai saglabātu nepārtrauktu savienojamību, atrodoties ceļā. "Elegance" un "Sport" aprīkojuma versijās ir astoņi audio sistēmas skaļruņi, savukārt "Advance" – jau 12 "Bose" skaļruņi.

Jaunais "Civic" ir aprīkots ar jauno "Honda Sensing" tehnoloģiju sistēmu, kurai ir uzlabotas funkcijas un plašs drošības asistentu klāsts. Šai sistēmai ir jaunākas un platākas 100 grādu priekšējās kameras, kā arī ātrāka attēlu apstrādes iespēja, kas būtiski uzlabo kameru un sensoru mijiedarbību. Tā ietver arī uzlabotu sadursmju brīdinājumu sistēmu stūrei un bremžu sistēmai (CMBS), kas nosaka ceļa robežas, tuvojošos transportlīdzekļus, ieskaitot velosipēdus un motociklus, automātiski iedarbinot bremzes. Lai atbilstu stigrajiem "Euro NCAP" drošības standartiem, automobilis ir papildināts ar vairākiem drošības elementiem, tostarp 11 drošības spilveniem.

Kopš "Civic" debijas 1972. gadā, klienti visā pasaulē ir atzinīgi novērtējuši šo modeli. Kopumā 170 pasaules valstīs pārdoti vairāk nekā 27 miljonu šī modeļa vienību. Pilnīgi jaunais "Civic e:HEV" ir gatavs turpināt šos panākumus un tirdzniecībā Latvijā nonāks šī gada nogalē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!