Jaunās paaudzes 'Porsche Panamera' modelis
Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Porsche" prezentējusi jaunās paaudzes "Panamera" modeli. Būtisks jauninājums šim piecdurvju hečbekam ir aizmugurējie piestūrējošie riteņi.

Otrās paaudzes "Panamera" kopgarums ir 5049 milimetru, bet tā riteņu garenbāze ir 2950 mm, tādējādi jaunais automobilis ir par 34 mm garāks un ar 30 mm lielāku riteņu garenbāzi salīdzinājumā ar priekšteci.

Lai arī dizains jaunās paaudzes modelim nav principiāli mainījies, tikai ieturēts "Porsche" jaunāko modeļu stilā, interjers spēkratam ir mainīts būtiski. Mērinstrumentu paneļa lomu tagad pilda divi septiņu collu ekrāni, savukārt priekšējā paneļa centrālajā daļā ir 12,3 collu multimediju sistēmas ekrāns, kas atbalsta ne tikai "Apple CarPlay", bet arī "Porsche Connect" tiešsaistes pakalpojumu sistēmu.

Vairums visu podziņu centrālajā tunelī aizstājušas skārienjutīgas piktogrammas. Pat centrālā deflektora plastmasas žalūziju aizdare vadāma elektriski. Par papildu samaksu aizmugurējiem pasažieriem var pasūtināt atsevišķu klimata kontroles sistēmu un multimediju sistēmas vadības kompleksu.

Būtisks jauninājums "Panamera" modelim ir aizmugurējie piestūrējošie riteņi – šī mehānisms aizgūts un pārveidots no "911 Turbo" modifikācijas. Tāpat automobilim ir jauns elektromehāniskais stūres mehānisms, pneimatiskā balstiekārta un daudz spēcīgākas bremzes.

Vēl piecdurvju hečbeks ieguvis diožu matricas lukturus un nakts redzamības sistēmu, kas uz ceļa ļauj vieglāk pamanīt gājējus un dzīvniekus, brīdinot autovadītāju ar attiecīgu simbolu mērinstrumentu panelī. Savukārt diožu lukturi izgaismos pa ceļa malu ejošos cilvēkus, kuri ir tālo gaismu redzamības zonā.

Jaunajam "Panamera" versijās "Turbo", "4S" un "4S Diesel" tiek piedāvāti jauni dzinēji ar degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu. Tie visi, kā arī pirmo reizi dīzeļmotors, darbosies pārī ar pilnpiedziņas sistēmu un jauno astoņpakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu "PDK II".

"Turbo" modifikācijā "Panamera" tiks komplektēta ar četrlitru V8 biturbo dzinēju, kas attīsta 550 zirgspēku jaudu un 770 ņūtonmetru griezes momentu. Tas ļauj piecdurvju hečbekam no vietas līdz 100 km/h paātrināties 3,6 sekundēs (versijā ar "Sport Chrono" pakotni). Maksimālais braukšanas ātrums – 306 km/h.

Savukārt versijā "S" automobilim būs trīslitru V6 turbomotors, kas attīsta 440 zirgspēku (par 20 ZS vairāk nekā priekštecim) un 550 ņūtonmetru. Šādā modifikācijā "Panamera" līdz 100 km/h paātrināsies 4,2 sekundēs un maksimāli sasniegs 289 km/h.

Interesanti, ka versija ar dīzeļdzinēju būs visjaudīgākais šī degvielas tipa "Porsche". Tas aprīkots ar V8 dīzeļmotoru, kas attīsta 422 ZS un 850 Nm (šāds griezes momenta apjoms pieejams jau no dzinēja 1000 apgr./min). Šādā modifikācija "Panamera" līdz 100 km/h paātrināsies 4,3 sekundēs (versijā "Sport Chrono") un vidēji patērēs, pēc ražotāja apgalvojuma, tikai 6,8 litrus dīzeļa uz 100 km.

Eiropā klienti pirmos jaunā "Porsche Panamera" eksemplārus saņems novembrī. Vācijā šis automobilis maksās no 113 tūkstošiem eiro, savukārt visjaudīgākā modifikācija "Turbo" – 153 tūkstošus eiro.


Source

DELFI Auto

Tags

Porsche
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form