Jaunie 'Audi S6' un 'S7' ar 350 ZS dīzeļdzinēju un daļējo hibrīda sistēmu
Foto: Publicitātes foto

Sportiskums apvienojumā ar efektivitāti – jaunie "Audi S6" un "S7" modeļi ienāk Eiropas tirgū ar jaudīgiem V6 TDI dzinējiem, piedāvājot automobiļus ar sportisku veiktspēju arī gariem pārbraucieniem. Pirmo reizi "Audi" ir apvienojis elektrisko kompresoru ar 48V elektrības sistēmu. "S" sērijas sportiskā balstiekārta ar amortizācijas vadību, dinamisku pilnpiedziņu un keramisko bremžu sistēmu nodrošina visus aizraujošas un drošas braukšanas priekšnosacījumus.

"S" sērijas modeļi izceļas ar atšķirīgu dizainu gan ārēji, gan salona interjerā. Jaunais "Audi" dizains vēl vairāk uzsver automobiļa sportisko izskatu. Dinamiska stila priekšējā apdare, plati sliekšņi un plats aizmugures difuzors ar četru izpūtēju apdari izceļ "S" sērijas modeļus.

"S" sērijas sportisko raksturu apliecina un paspilgtina arī apdares elementi tumši hromētā un alumīnija krāsā uz radiatora restēm, priekšējām slotiņām, sānu gaisa atveres, ārējiem spoguļiem, kā arī uz aizmugures difuzora.

Savukārt automobiļa salonā ieturēts tieši "S" sērijas modelim raksturīgais stils – sportiska apdare, kontrastējošu krāsu šuves, kā arī šiem modeļiem raksturīgās aprīkojuma detaļas.

Iespaidīgais griezes moments, kas sasniedz līdz pat 700 Nm, darbojas nepārtrauktā pieejamības režīmā. "S" sērijas TDI modeļi nodrošina uzlabotu braukšanas dinamiku un efektivitāti, kas ir jo īpaši pievilcīga kombinācija gariem pārbraucieniem. "S6" un "S7 TDI" modeļi ir apliecinājums, ka "Audi" arvien uzlabo veiksmīgo "SQ7 TDI" braukšanas koncepciju.

Pirmo reizi "Audi" inženieri ir apvienojuši EPC ar 48V primāro elektrības sistēmu, kas nodrošina 3 litru V6 TDI modeli ar kopējo jaudu līdz pat 349 ZS. Jaudas pārnesi nodrošina 8 pakāpju automātiskā pārnesumkārba, kas vienmēr darbojas kopā ar "quattro" pastāvīgo pilnpiedziņu.

EPC jau savlaicīgi novērš pat mazākās aizdomas par turbīnas aizkavēšanos un nodrošina ātru reakciju un spēcīgu paātrinājumu jebkurā situācijā uz ceļa. V6-TDI, kas aprīkots ar EPC, nodrošina jaunajam "S6" sedanam paātrinājumu no vietas līdz 100 km/h piecu sekunžu laikā, savukārt "S6 Avant" un "S7 Sportback" nepieciešams tikai par sekundes desmitdaļu vairāk. Maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots pie 250 km/h atzīmes.

Kamēr EPC pastiprina automašīnas veiktspēju, daļējā hibrīda sistēma (MHEV) palīdz uzlabot degvielas ekonomiju. 48V MHEV sistēma sastāv no siksnas ģeneratora-startera (BAS) un litija jonu akumulatora ar 10 Ah kapacitāti, kas ir ievietota automašīnas grīdā zem bagāžas nodalījuma. BAS ir pievienots pie kloķvārpstas. Palēninājuma laikā tas spēj atgūt līdz pat 8 kW jaudas, ko tas noglabā litija jonu akumulatorā. Kad vadītājs atkal uzspiež akseleratora pedāli, BAS reaģē nekavējoties, no jauna iedarbinot dzinēju.

Pateicoties MHEV integrācijai un automašīnas sensoriem, "S" sērijas modeļi spēj nodrošināt degvielas ekonomiju līdz pat 0,4 litriem reālās braukšanas apstākļos un spēj braukt pēc inerces līdz pat 40 sekundēm, atslēdzot iekšdedzes dzinēju.

Tāpat kā visiem "Audi S" sērijas modeļiem, "quattro" pastāvīgā pilnpiedziņa ir pieejama standarta aprīkojumā. Normālos braukšanas apstākļos tā pašbloķējošais centrālais diferenciālis sadala griezes momentu starp priekšējo un aizmugurējo asi proporcijā 40:60. Ja viens automobiļa ritenis sāk slīdēt, lielākā daļa piedziņas spēka tiek novirzīta uz to asi, kurai ir labāka saķere. Ārkārtas gadījumos 70% jaudas var tikt novadīta uz priekšējiem riteņiem un 85% – uz aizmugurējiem.

Papildaprīkojumā ir pieejama dinamiskā visu riteņu stūrēšana. Braucot ar ātrumu līdz 60 km/h, aizmugurējie riteņi griežas līdz pat pieciem grādiem pretējā virzienā attiecībā pret priekšējiem riteņiem. Tas samazina apgriešanās rādiusu aptuveni par 1,1 metru. Braucot ar vidēju un lielu ātrumu, kas pārsniedz 60 km/h, tie pagriežas līdz pat diviem grādiem tajā pašā virzienā kā priekšējie riteņi.

Automobili iespējams aprīkot arī ar sešu virzuļu keramisko bremžu sistēmu, kas izgatavota no vieglas, nodilumizturīgas oglekļa šķiedru keramikas ar 400 mm diskiem priekšpusē un 370 mm diskiem aizmugurē. Visa keramisko bremžu sistēma sver par deviņiem kilogramiem mazāk nekā tās metāla līdziniece.

Salīdzinot ar standarta "A" sērijas modeļiem, "S" modeļi ir pieejami ar paplašinātu standarta aprīkojuma spektru. Papildu tiek piedāvāti 20 collu diski "S" sērijai raksturīgajā riteņu dizainā vai "MMI Navigation plus" sistēma ar "Audi" virtuālo vadītāja informācijas sistēmu un 12,3 collu displeju. Standarta aprīkojumā ietilpst arī "Alcantara" sporta sēdekļi "S6" modelim un "super" sporta sēdekļi "S7" modelim.

Pateicoties izturīgajai virsbūves konstrukcijai, kas lielā mērā slāpē trokšņus, uzlabotajai aerodinamikai un aeroakustikai, kā arī ietilpīgajam salonam un bagāžas nodalījumam, jaunie "Audi" "S" sērijas modeļi ir izcili piemēroti gariem braucieniem. Atkarībā no virsbūves veida bagāžas nodalījuma ietilpība ir no 530 litriem ("S6" modelim) līdz 1390 litriem ("S7 Sportback" modelim) vai pat 1680 litriem ("S6 Avant").

Tags

Audi

Comment Form