Latvijas pirmizrādi piedzīvo modernizētais 'Audi A8' limuzīns
Foto: Kārlis Dambrāns, DELFI

Jaunais "Audi A8", kas ar inovatīvām tehnoloģijām braukšanu padara jo īpaši komfortablu, tagad pieejams arī Latvijā. Šo modernizēto auto pirmoreiz varēs aplūkot starptautiskajā autoizstādē "Auto 2022", kas norisināsies starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā no 29. aprīļa līdz 1. maijam.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

"Audi A8" āriene izceļas ar sportisku dizainu un eleganti mirdzošiem hroma akcentiem virsbūvē, jauna dizaina un digitālu tehnoloģiju priekšējiem lukturiem, kā arī aizmugurējos lukturos izmantotā OLED tehnoloģija rada iespaidīgu gaismas dizainu.

Latvijā "Audi A8" pieejams izvēlei ar vienu dīzeļdzinēju (3.0 TDI, 286 ZS), diviem benzīna dzinējiem (3.0 TFSI, 340 ZS vai 4.0 TFSI, 460 ZS) un "plug-in" hibrīda versijā (3.0 TFSIe, 340 ZS vai 462 ZS). "A8" garenbāze ir trīs metri, garums 5,19 ("Long" versijā 5,32), platums 1,95 un augstums 1,47.

Relaksācijas sēdeklis "A8 L" modelī piedāvā vairākas pielāgošanas iespējas un kāju atbalstu priekšējā pasažieru sēdekļa aizmugurē, kas silda pēdas un sniedz masāžu dažādos režīmos. Relaksācijas sēdekļa pakotnē iekļauta muguras masāža ar 18 pneimatiskajiem spilveniem. Tāpat pieejams ledusskapis un bāra nodalījums.

Divi 10,1 collas displeji ar "Full HD" izšķirtspēju priekšējo sēdekļu aizmugurē ir pieejami papildu aprīkojumā. Tie attēlo saturu no pasažieru ierīcēm un spēj nodrošināt audio un video straumējumus, ko varēs klausīties ar "Bang & Olufsen" audio sistēmu. Vadības panelis aizmugurējā sēdekļa rokas balstā nodrošina iespēju vairākas komforta, kā arī informācijas un izklaides sistēmas funkcijas kontrolēt no aizmugurējā sēdekļa.

Starp uzlabotā "A8" nozīmīgajiem elementiem ir pielāgojama aktīvā balstiekārta. Tā spēj pacelt vai nolaist katru riteni, izmantojot elektronisku motoru, tādējādi aktīvi regulējot balstiekārtas pozīciju jebkurā braukšanas situācijā. Kad "Audi Drive Select" sistēmā uzstādīts sportiskais "Dynamic" režīms, "A8" stingri izbrauc līkumus, sasveres leņķis ir mazs un virsbūve gandrīz nesakustas, veicot bremzēšanu. Turpretī "Comfort+" režīmā automobilis līgani pārbrauc jebkuriem nelīdzenumiem. Šeit stūrēšana sadarbojas ar priekšējo kameru, ļaujot tai sistēmas robežās atpazīt nelīdzenumus un priekšlaicīgi noregulēt aktivizētājus.

Katram priekšējam lukturim ir aptuveni 1,3 miljons mikrospoguļu, kas sadala gaismu mazos pikseļos, – pateicoties tam, staru kūlis ir maksimāli precīzs un pielīdzināms video projektoram. Tādējādi tiek sniegtas jaunas funkcijas, braucot pa šoseju – digitālie "Matrix LED" priekšējie lukturi rada gaismas paklāju, kas īpaši izgaismo autovadītāja joslu, bet dažādas sagaidīšanas un pavadīšanas projekcijas uz sienas vai zemes nodrošina oriģinālu sveicienu vadītājam, kad auto ir novietots stāvēšanai.

"Audi A8" bāzes cena ir, sākot no 88 800 eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lai ierobežotu dezinformācijas kampaņu izplatību, portāls "Delfi" apturējis iespēju komentēt rakstus

Tags

Audi
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form