Mazais apvidnieks 'Toyota C-HR' ieguvis sportisko pakotni 'GR Sport'
Foto: Publicitātes foto

Marta sākumā "Toyota" salonos nonāks Baltijas populārākā hibrīdkrosovera "C-HR" jaunākā modifikācija "GR Sport". Iedvesmojoties no "Toyota" augstas veiktspēju "GR" spēkratiem un "Toyota Gazoo Racing" sacīkšu krāsām, jaunais "GR Sport" izskatam piešķir vēl spilgtāku ārējo un iekšējo stilu. Jaunais "C-HR GR Sport" pievienojas jau pieejamai "Corolla GR Sport" modeļu saimei.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

"GR Sport" krosovera spilgto ārieni papildina ar īpašām detaļām: jauniem vieglmetāla diskiem, eksterjera detaļām "Piano Black" izpildījumā un ekskluzīviem divu krāsu salikumiem.

2015. gadā debitējušo krosoveru ar drosmīgo izskatu klienti Baltijā uzņēmuši ar atzinību, ļaujot Baltijas valstīs ar 21% tirgus daļu šajā segmentā sasniegt vadošās pozīcijas. "C-HR" ir pieejams ar šajā segmentā unikālo 1,8 litru 122 ZS un 2 litru 184 ZS hibrīda dzinēju.

Eksterjers

"GR Sport" priekšdaļa izceļas ar melnu emblēmas un lukturu korpusu fonu, bufera centra un miglas lukturu ietvaru "Piano Black" apdari, tumšu hromētu radiatora dekoratīvo režģi, kā arī jaunu agresīvāk veidotu priekšējo spoileru.

Sānos vizuāli saspēli veido "Piano Black" durvju uzlikas un oriģinālie 19 collu vieglmetāla diski. Aizmugurē skatienu piesaista "Toyota" emblēma uz "Piano Black" fona, atstarotāji "Piano Black" ietvaros, īpaša bufera apakšējā daļa un "GR Sport" logotips.

"GR Sport" ir sagatavots deviņu divu toņu krāsojumu klāsts, ieskaitot jaunu modelim unikālu variāciju ar "Dynamic Grey" krāsas korpusu un melnu jumtu.

Interjers

"GR Sport" salons piedāvā jauno "Cool Silver" apdari, sēdekļus ar ādas un "Alcantara" apdari, ko vēl efektīgākus padara "GR" iedvesmotās sarkanās un pelēkās nošuves.

Citu unikālu elementu vidū ir stūresrats ar perforētu ādu, sarkanu nošuvju akcenti gan uz stūresrata, gan pārnesumkārbas vadības sviras apvalka, ekskluzīvas iekšējās sliekšņu uzlikas, "GR Sport" logotips, "GR" Start&Stop poga un "GR" starta animācija vadītāja instrumentu paneļa ekrānā.

Pie "GR Sport" papildu ērtībām pieder gudrā atslēgšanas un starta sistēma, elektriski regulējams vadītāja sēdeklis, spoguļi ar automātisko nolocīšanos, apsildāma stūre, inteliģentais droša attāluma sonors (ICS), kā arī aklās zonas uzraudzība (BSM).

"GR Sport" komplektācijā ietilpst arī tuvo un tālo gaismu LED lukturi un adaptīvā priekšējā apgaismojuma sistēma (AFS), kas gaismas kūli pavērš braukšanas virzienā, padarot ceļu labāk redzamu un tādējādi veicinot drošu braukšanu.

Papildu aprīkojuma sarakstā ir arī "JBL" audio sistēma.

Braukšanas dinamika

Modelim ir uzstādītas specifiskas riepas, savukārt balstiekārta un stūres iekārta ir noregulētas tā, lai jūtami uzlabotu "GR Sport" dinamisko uzvedību, vienlaikus saglabājot braukšanas komfortu pārējā "C-HR" modeļu klāsta līmenī.

Sportiskās klases riepas – 19 collu "Continental Premium Contact 6" (225/45) modelis – palielina priekšējās ass saķeri un stabilitāti līkumos, tā samazinot nepietiekamu pagriežamību pie tādas pašas slodzes. Jaunas riepas modelis ir vieglāks nekā līdz šim izmantotās 18 collu riepas, vienlaikus nodrošinot tādu pašu rites pretestību un līdzīgu CO2 emisiju.

"C-HR GR Sport" var izvēlēties ar 1,8 vai 2 litru "Hybrid Dynamic Force" spēka agregātu. 1,8 litru motora kombinētais degvielas patēriņš un CO2 emisija ir attiecīgi no 112 g/km un 4,9 l/100 km. 0-100 km/h paātrinājums ir 8,2 sekundes (ar 2 litru "Hybrid Dynamic Force" dzinēju).

Uzlabotas 'Toyota Safety Sense' sistēmas

2021. gada "C-HR" modeļu klāsts ir aprīkots ar jaunāko "Toyota Safety Sense" versiju – aktīvās drošības tehnoloģiju kompleksu, kas paredzēts sadursmju novēršanai vai to seku mazināšanai visdažādākajās satiksmes situācijās.

Sadursmes novēršanas sistēmai (PCS) ir pievienotas vairākas jaunas funkcijas, to vidū ārkārtas stūrēšanas palīgs (ESA), kas darbojas kopā ar gājēju noteikšanu gaišajā laikā un krustojuma drošas izbraukšanas palīgu (ITA).

Krustojuma izbraukšanas palīgs brīdina un automātiski bremzē, ja vadītājs, izdarot labo vai kreiso pagriezienu, nonāk pretimbraucošā transportlīdzekļa ceļā vai ja brauktuvi šķērso gājējs.
2021. gada "C-HR" ir ieguvis arī joslas ieturēšanas asistentu (LTA), kas ne vien palīdz palikt joslā, bet braukt pa tās vidu. Ja sistēma pamana novirzīšanās risku, tā ar stūres iekārtu veic virziena korekciju un palīdz vadītājam palikt joslā.

Pie citām jaunām vadītāja atbalsta un drošības paaugstināšanas sistēmām pieder pilna diapazona adaptīvā kruīza kontrole (ACC) apvienojumā ar ceļa zīmju atpazīšanu (RSA) un viedo adaptīvo kruīza kontroli (ACC), kas ļauj braukšanas ātrumu viegli pielāgot ātruma ierobežojuma zīmēm.

"C-HR GR Sport 1.8 Hybrid" sākumcena ir 32 250 eiro.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Toyota
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form

Sludinājumi