Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Opel" modernizējusi "Astra" modeļa saimi. Vislielākās pārmaiņas skāris motoru piedāvājums, kaut arī visus dzinējus un transmisijas izstrādājis šīs markas līdzšinējais īpašnieks koncerns "General Motors" (GM).

Vizuāli modernizēto "Opel Astra" varēs atpazīt pēc jaunas formas buferiem, radiatora dekoratīvā režģa, priekšējiem un aizmugurējiem lukturiem. Tāpat inženieri ir piestrādājuši pie virsbūves aerodinamikas uzlabošanas.

Atjauninātā "Opel Astra" būs pieejama ar jaunu 1,2 litru turbopūtes četrcilindru benzīna dzinēju, kas pieejams trijos jaudas variantos – 110, 130 un 145 ZS. Tāpat uzlabots ir 1,4 litru dīzeļmotors, kas tagad attīsta 145 ZS. Benzīna motoriem pieejama manuālā pārnesumkārba, bet dīzeļa – GM izstrādāta variatora transmisija.

Vēl viens jaunums ir 1,5 litru dīzeļdzinējs, kas pieejams 105 vai 122 ZS versijā. Jaudīgākajā versijā tas pieejams arī komplektācijā ar deviņpakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Modernizācija skārusi arī "Opel Astra" interjeru. Mērinstrumentu panelī ir digitāls spidometrs, bet multimediju sistēmai ir ekrāns ar astoņu collu diagonāli. Papildu aprīkojumā pieejams viedtālruņu bezvadu uzlādes paliktnis.

Autoražotājs norāda, ka inženieri ir uzlabojuši arī šasiju, kas tagad braukšanā būšot vēl komfortablāka. Savukārt azartiskākas braukšanas piekritēji papildu aprīkojumā var iegūt sportisko pakotni, kas paredz sportiskāka regulējuma balstiekārtu un asāku stūres reakciju.

Pie "Opel" dīleriem Eiropā modernizētā "Astra" nonāks rudenī.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!