Foto: Publicitātes foto

Amerikāņu kompānija "Singer Vehicle Design", kas specializējas klasisko "Porsche 911" automobiļu restaurācijā un pārbūvē, sadarbībā ar britu rallija meistardarbnīcu "Tuthill Porsche" izstrādājuši neparastu "Porsche" automobili, kas paredzēts ātrai braukšanai pa bezceļu.

Automobilis izgatavots pēc kāda "Singer" pastāvīgā klienta pasūtinājuma, kurš ar šo "Singer All-Terrain Competition Study" (ACS) spēkratu piedalīšoties dažādās sacensībās, tādēļ spēkrats ir kārtīgi sagatavots dalībai nopietnās sacīkstēs –, sākot ar "Baja 1000" un beidzot ar Dakaras rallijreidu.

Klients iegādājies uzreiz divus "Singer ACS" automobiļus, kas izgatavoti uz "Porsche 911" (964 – rūpnīcas indekss) bāzes (standarta modelis tika ražots periodā no 1989. līdz 1994. gadam). Turklāt katrs no tiem pielāgots citādām sacensībām: attēlos baltais spēkrats paredzēts braukšanai pa tuksnesi, bet sarkanais – asfalta rallijiem.

"Singer ACS" ir aprīkots ar 3,6 litru sešcilindru opozītmotoru un divām turbīnām. Rezultātā spēka agregāts attīsta 456 zirgspēku jaudu un 570 ņūtonmetru griezes momentu. Tāpat motoram uzstādīti divi starpdzesētāji, kas atdzesē gaisu ieplūdes sistēmai. Vēl šim unikālajam automobilim ir "Singer" individuāli izstrādāta pilnpiedziņas sistēma ar trim diferenciāļiem.

Lai 80. gadu beigu "Porsche 911" pielāgotu nopietnām mūsdienu sacensībām, "Singer" un "Tuthill" pastiprināja automobiļa šasiju, virsbūvi izgatavoja no stingrās un vieglās oglekļa šķiedras, kas ļauj ātri un viegli nomainīt bojātos virsbūves paneļus. Katram no riteņiem ir divi amortizatori, kuriem ir iespējams regulēt balstiekārtas gājienu.

Alumīnija riteņu diski izgatavoti "Porsche 959" agrīno prototipu stilā, savukārt lukturi ir no mūsdienu sportiskajiem "Porsche". Riepas – bezceļu braukšanai pielāgotās "BF Goodrich K02". Nomainīta ir arī automobiļa bremžu sistēma – tai uzstādītas četrcilindru bremžu skavas ar tērauda bremžu diskiem.

Arī "Singer ACS" interjers ieturēts mūsdienīga sacīkšu automobiļa stilā – tajā ir drošības rāmis un FIA standartiem atbilstoši sacīkšu sēdekļi. Tāpat salonā ir palielināta tilpuma degvielas tvertne un divi rezerves riteņi.

"Singer ACS" nepaliks kā tikai divos eksemplāros izgatavots automobilis. Amerikāņu kompānija turpinās pieņemt pasūtinājumus tam arī no citiem klientiem. Diemžēl spēkrata cena netiek publiski atklāta, tomēr "Singer" pārbūvētie "Porsche" nekad nav bijuši lēti. "Singer ACS" modifikācijas spēkrati tiks montēti Lielbritānijā "Tuthill Porsche" meistardarbnīcā.



Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!