Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Volvo" publicējusi detalizētāku informāciju par jaunās paaudzes "XC90" apvidus automobiļa hibrīda versiju "T8 Plug-in Hybrid". Šis 400 ZS jaudīgais hibrīds masīvajā automobilī vidēji patērēšot 2,5 litrus benzīna uz 100 km.

"Volvo XC90 T8 Plug-in Hybrid" aprīkots ar hibrīda spēka agregātu, kas apvieno jaunās "Drive-E" saimes divlitru četrcilindru benzīna dzinēju ar kompresoru un turbīnu (318 ZS, 400 Nm), elektromotoru (80 ZS, 240 Nm), akumulatoru komplektu un astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Rezultātā hibrīda sistēmas kopējā jauda ir 400 ZS, bet griezes moments – 640 Nm.

Pilnpiedziņas hibrīda apvidus automobilis no vietas līdz 100 km/h paātrinās 5,9 sekundēs. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš ir 2,5 litri benzīna uz 100 km, bet tā CO2 izmešu daudzums izplūdē būšot tikai 59 g/km.

Hibrīda sistēmai ir pieci darbības režīmi. Standarta režīmā tas kombinē abu spēka agregātu darbības režīmu atkarībā no braukšanas apstākļiem, kā prioritāti izvēloties degvielas taupīšanu. Tāpat pieejams elektriskais režīms, kurā "Volvo XC90" spēj nobraukt līdz 40 km distanci. Savukārt "Power" režīmā iekšdedzes dzinējs un elektromotors pastāvīgi tiek izmantots kopā.

Uzsākot braukšanu, "Volvo XC90" hibrīds izmanto elektroenerģiju, bet benzīna dzinējs pieslēdzas vēlāk. Tāpat pieejams "Save" režīms, kad tiek taupīta akumulatoros uzkrātā elektroenerģija, un automobilis brauc, izmantojot tikai benzīna motoru. Vēl ir "AWD" režīms, kas kombinē abus spēka agregātus, braucot apvidū un nodrošinot optimālu pilnpiedziņas sistēmas darbību.

Tirdzniecībā Eiropā jaunais "Volvo XC90" nonāks nākamā gada otrajā pusē un maksās no 59 tūkstošiem eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!