"Garā, bet interesantā veidā esmu nokļuvis līdz ceļam uz autošosejas sacensībām Nīderlandē. Šo trasi esmu redzējis tikai bildēs, tāpēc nolēmu to apgūt pie profesionāla simulatora stūres, nepilnos divos mēnešos esmu nobraucis vairāk par 500 apļiem," komentē Jānis Hāns, "uzskatu, ka tā ir ļoti laba pieredze, esmu apguvis trases konfigurāciju, apvienojot to ar pieejamiem video no citu braucēju automašīnām ("onboard" video), iespējams arī kādu niansi, kas var izrādīties izšķiroša."
"Runājot par konkurentiem, es domāju, ka tur varēs vērot ļoti ātras un iespaidīgas automašīnas. To dalībnieku trumpis, kuri ir vietējie, ir tas, ka viņi šo trasi pārzina tik labi, kā es pārzinu Biķernieku trasi. Es esmu mērķtiecīgs, autosportā vienmēr esmu tēmējis uz TOP-3, tā nodrošinot motivāciju tiekties uz augstāku rezultātu. Skatoties uz pasākumu kopumā, pašam būtu interesanti redzēt, kur ar savu mašīnu esam uz citu fona, ne tikai Baltijā. Personīgi vēlos pārbaudīt, kā braukšana simulatorā var sagatavot braucēju tad, ja neesi konkrētajā trasē braucis reālajā dzīvē," piebilst autosportists.
"Šīs sacensības atklās arī manu 2022. gada sacensību sezonu. Domājot par autosporta plāniem šajā gadā, gribētu cerēt, ka startēsim visos Nīderlandes "Time Attack" seriāla posmos. Virzoties uz gada nogali, vēlmju sarakstā ir divas sacensības: "European Time attack Masters" un "FIA Hill Climb Masters". Par to, kā viss virzīsies, rādīs laiks," rezumē Jānis Hāns.
"Time Attack" seriāls ir sacensības, kurās uz starta stājas četras automašīnu klases: "Club", "Semi Pro", "Pro" un "Super Pro". Sacensību formāts paredz nevis tiešu kontaktu ar konkurentiem trasē, bet cīņu ar hronometru – katrs dalībnieks mēģina sasniegt labāko iespējamo apļa laiku. Sacensību diena sākās ar diviem brīvajiem treniņu braucieniem, turpinās ar pirmo kvalifikāciju, pēc kuras katras grupas astoņi ātrākie turpina sacīksti otrajā kvalifikācijā. Fināla braucienos piedalās pieci ātrākie braucēji no katras grupas, labākais tiek noteikts tikai pēc ātrākā apļa brauciena laikā.