Foto: BMW Group media database
Sabiedrībā izplatīts viedoklis, ka autorizētā servisa pakalpojumi ir paredzēti automobiļiem, kuriem ir garantijas laiks, vai arī vēl pāris gadus pēc auto garantijas termiņa beigām. Un tad sākas alternatīva, izdevīgāka servisa meklējumi. Katrs atrod savu servisu, ņemot vērā savas vajadzības un to, kas sev ir izdevīgāk. Pie "oficiālajiem" vēršas tikai tad, kad "izdevīgais serviss" netiek galā ar uzdevumu.

Šodien var droši teikt, ka izplatītais viedoklis vairs nav aktuāls. Viss mainās, tostarp arī BMW AG – 2018. gadā tas izvirzīja mērķi padarīt autorizētā BMW servisa pakalpojumus pieejamus plašākai auditorijai, nodrošinot izcilu servisu un izdevīgus piedāvājumus ne tikai garantijas laika automobiļiem, bet arī 10 gadus veciem un varbūt pat vecākiem auto, jo BMW koncerns ir pārliecināti – BMW automobiļu īpašnieki ir pelnījuši tikai pašu labāko.

Jaunas cenas. Jauni piedāvājumi

Servisa programmas (individuāli, katram izlaiduma gada auto)

Atkarībā no BMW auto izlaiduma gada īpašniekam piedāvā savu cenu un atlaižu programmu*:

  • garantijas periodā (0+ programma): nav svarīgi, kur tika iegādāts BMW automobilis – garantijas apkopi un remontu var veikt jebkurā autorizētā BMW servisā Eiropā;
  • BMW AG "Service Inclusive" (ar iespēju pagarināt līdz 10 gadiem/150 000km) un "Repair Inclusive" programmām – "WESS Select" apkalpo šo programmu automašīnas;
  • pēcgarantijas periodā:
    • Programmai 2+ (atlaižu programma BMW automobiļiem, vecākiem par 2 gadiem)
    • Programmai 5+ (atlaižu programma BMW automobiļiem, vecākiem par 5 gadiem)

*BMW rezerves daļām un pakalpojumiem

Oriģinālas BMW rezerves daļas un analogi

  • Tiek samazinātas cenas BMW oriģinālām rezerves daļām un aksesuāriem, padarot preces konkurētspējīgas lokālā tirgū;
  • Jaunums! Autorizētais serviss piedāvā ne tikai jaunas BMW oriģinālās, bet arī lietotas detaļas! Tas ir jauns pakalpojums, kuru izdevies ieviest ar BMW AG partnera palīdzību, kas piedāvā lietotas BMW oriģinālās detaļas – rūpīgi pārbaudītas un ar garantiju līdz pat 12 mēnešiem;
  • BMW automobiļiem, kas ir vecāki par 5 gadiem, piedāvājam ne tikai īpašas atlaides jaunu detaļu iegādei, bet arī alternatīvas detaļas (analogus) ar garantiju, kas vēl vairāk samazinās jūsu BMW remonta izdevumus!

Ja remonta un detaļu summa ir lielāka, nekā plānojāt, "WESS Select" piedāvā iespēju noformēt maksājumu ar pēcapmaksu līdz 12 mēnešiem (fiziskām personām sadarbībā ar "Aizdevums.lv").

"Mobile Care" programma (palīdzība uz ceļa sadarbībā ar LAMB)

Iepriekš šis pakalpojums bija pieejams tikai BMW automobiļiem, kas nebija vecāki par 5 gadiem. Bet kopš 2018. gada 1. janvāra, veicot apkopi vai remontu jebkurā autorizētajā BMW AG servisā, katrs līdz 10 gadu veca BMW automobiļa īpašnieks kļūst par "Mobile Care" programmas dalībnieku uz vienu gadu bez maksas.

BMW "Mobile" care programma:

  • darbojas visā Eiropā;
  • nodrošina bezmaksas evakuāciju līdz tuvākajam autorizētajam BMW servisam;
  • sniedz iespēju turpināt ceļojumu ar taksometru;
  • piedāvā izdevumu atmaksāšanas iespējas.

Ar pārmaiņām un jauno cenu politiku var iepazīties "WESS Select" BMW servisā.

Jaunā mājaslapa. Jaunas iespējas

Viss par BMW servisu, pakalpojumiem, detaļām un precēm ir pieejams vienā vietnē – tagad "WESS Select" mājaslapā ir iespējams:

  • pierakstīties visa veida autorizētā servisa pakalpojumiem;
  • pieprasīt savam BMW pieejamās tehniskās kampaņas;
  • konsultēties ar uzņēmuma darbiniekiem "online";
  • pieprasīt atzvanu;
  • uzzināt par visiem aktuālajiem piedāvājumiem un akcijām;
  • apskatīt izcilu lietoto un pārbaudīto BMW automobiļu katalogu, pieteikties testa braucienam un tiešsaistē aprēķināt līzinga maksājumu;
  • izdevīgi pasūtīt auto no Vācijas BMW dīleriem un būt pārliecinātam, gan par auto vēsturi, gan reālo tehnisko stāvokli, ko var nodrošināt tikai autorizēts BMW serviss;
  • pierakstītes "Detailing" (mazgāšana, pulēšana) plašajam pakalpojumu klāstam;
  • iepirkties izcilā BMW "Lifestyle" aksesuāru e-veikalā, aplūkojot preces, to pieejamību noliktavā, izvēloties sev ērtu apmaksas un piegādes veidu, veikt "online" maksājumus, kā arī tiešsaitē iegādāties preces līzingā sadarbībā ar "Aizdevums.lv"/

Un tas vēl nav viss, jo piedāvājums ir plašāks par šo rakstu, tāpēc aicinām iepazīties ar visiem pakalpojumiem un akcijām jaunajā "WESS Select" mājaslapā.

BMW – augstākie standarti, komforts un ietaupīts laiks

BMW auto īpašnieki ikdienā izbauda augstākos braukšanas kvalitātes un komforta standartus, kurus sagaida arī apkopes un remonta laikā sev ērtā un izdevīgā lokācijā – "WESS Select" servisā.

Uzticot auto mūsu profesionāļiem, jūs varat būt pārliecināts, ka jūsu BMW nonāks vislabāko speciālistu rokās, bet jūs pats – patīkamā birojā ar lieliskāko apkalpošanu, gardu tēju vai kafiju, bezmaksas wi-fi, izbaudot komfortablo atmosfēru

"WESS Select" – mēs zinām, kas ir nepieciešams katram BMW auto markas cienītājam!

Ko nozīmē autorizēts BMW serviss?

Foto: BMW Group media database

"BMW zīmola pēcpārdošanas apkalpošanu Baltijas valstīs veic īpaši izvēlēti autorizēti servisa pārstāvji, kas investē līdzekļus, lai atbilstu prasībām, ko izvirza BMW koncerns. Par autorizētu servisa pārstāvi var kļūt uzņēmumi, kas noslēguši līgumu ar BMW koncernu. Vienlaikus servisa pārstāvim ir jāiegulda līdzekļi instrumentu un iekārtu iegādē, kā arī tehniskā personāla un netehnisko darbinieku apmācībā, lai atbilstu standartiem un spētu apkalpot mūsu klientus vislabākajā veidā. Šobrīd Latvijā ir tikai divi autorizēti servisa pārstāvji, un WESS Select ir viens no diviem galvenajiem partneriem, pie kuriem jūs varat saņemt pilnu BMW pēcpārdošanas apkalpošanu, kas atbilst BMW standartiem."

H.Ekström, Pēcpārdošanas nodaļas direktors Baltijā, "BMW Northern Europe AB"

Vēl neesat "WESS Select" klients?

Pirmajam "WESS Select" servisa apmeklējumam atlaide 30%! Vairāk par šo piedāvājumu lasiet "WESS Select" mājaslapā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!