Foto: Publicitātes foto
No 5. maija automobiļu dīlera "Autobrava" salons vairs nebūs Mežciemā, bet gan Krasta ielā – vietā, kur agrāk atradās "Honda" dīleris "Nippon auto".

Ņemot vērā arī auto salonu izvietojumu galvaspilsētā, "Autobrava" nolēmusi būt "tuvāk saviem klientiem", mainot auto salona atrašanās vietu no Biķernieku ielas 145 uz Krasta ielu 42. Jaunajā auto salonā būs pieejami arī mazlietoti auto, serviss, rezerves daļu tirdzniecība, kā arī virsbūves remonts.

"Savas vairāk nekā 10 gadus ilgās darbības laikā Latvijā mums ir bijusi iespēja sekot dažādiem notikumiem automobiļu tirdzniecības jomā. Krīze ir iespēju laiks, kas mums devis iespēju pašiem izvērtēt savu līdzšinējo darbību, kā arī pievērsties klientu vajadzībām padziļināti. Šī nav tikai lokācijas maiņa, bet gan pamatota, nākotnē vērsta stratēģija," komentē Ruslans Vlasjuks, "Autobrava" vadītājs Latvijā.

"Autobrava" pandēmijas laikā vieni no pirmajiem atvēra virtuālo auto salonu, kurā ikviens tiešsaistē varēja apskatīt automašīnas, kā arī uzdot visus interesējošos jautājumus uzņēmuma auto ekspertiem. Šis laiks uzņēmumam deva iespēju paskatīties pašiem uz sevi no malas un izvērtēt līdzšinējo darbību. Ņemot vērā patērētāju vajadzības un interesi par konkrētiem auto zīmoliem, uzņēmums lēmis auto salonā īpašu uzmanību turpmāk veltīt zīmoliem – SEAT, "Cupra", "Fiat", "Abarth", "Jeep", "Alfa Romeo", kā arī komerctransportam.

Jaunu automašīnu pārdošanu šobrīd ļoti ietekmē auto ražotāju spēja saražot un piegādāt dīleriem automašīnas, jo tirgus atkopšanās ir notikusi daudz straujāk, kā to sākotnēji prognozēja ekonomikas un tirgus eksperti. "Privātpersonas, kuras tiešā veidā nav ietekmējis Covid-19, šobrīd aktīvi iegādājas automašīnas, marts kā pavasara vēstnesis ir parādījis ļoti labus rezultātus, salīdzinot ar 2020. gada martu, pieaugums ir gandrīz 30%. Tiešsaistes iepirkšanās uzplaukums veicinājis pieprasījumu arī pēc komerctransporta. Lai līdz klientu durvīm nogādātu visus veiktos pasūtījumus, esošie uzņēmumi savus auto parkus paplašina, kā arī tirgū ienāk jauni uzņēmumi, kas iepērk auto parkus lielos apjomos. Pieprasījums N1 segmentā, salīdzinot ar 2020. gada martu, pieaudzis vairāk nekā par 80%," komentē Rihards Mežoks, "Autobrava" tirdzniecības vadītājs.

"Mūsu salonā esam arī novērojuši, ka aizvien biežāk cilvēki vēlas auto, ar kuru izcelties citu vidū, ko parāda strauji augošie pārdošanas rezultāti "Cupra Formentor" modelim. Sportiska un dinamiska auto piekritēji aktīvi interesējas arī par "Alfa Romeo Stelvio", kas atzīts arī par "Latvijas Sportiskāko auto 2021"," norāda Mežoks.

Uzņēmums "Autobrava" ir dibināts 2010. gadā, un tas ir viens no vadošajiem auto dīleriem Baltijā. "Autobrava" ir daļa no starptautiskās uzņēmumu grupas "Modus Group". "Modus Group" darbojas mobilitātes pakalpojumu nodrošināšanas laukā ("CityBee"), veido stāvvietu risinājumus ("Parkdema"), kā arī darbojas atjaunīgās enerģijas jomā ("Green Genius", "Modus Energy") un tirgo transportlīdzekļus. "Modus Group" darbojas 12 Eiropas valstīs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!