Foto: DELFI

SIA "Autobrava", kas ir "Fiat", "Alfa Romeo" un "Jeep" oficiālais dīleris Latvijā, paplašina savas aktivitātes, un no 1. augusta kļūs vēl arī par "Hyundai", "Suzuki", "Isuzu" un "Ssang Yong" oficiālo pārstāvi Latvijā. Pievienojot savam portfelim četrus jaunus auto zīmolus, "Autobrava" kļūs par vienu no lielākajiem auto dīleriem Baltijā.

"Autobrava" turpinās savu darbību esošajā "Hyundai", "Suzuki", "Isuzu" un "Ssang Yong" autosalonā Biķernieku ielā 145. Tā iepriekšējais īpašnieks "Auto Halle", kas bija "Hyundai", "Suzuki", "Isuzu" un "Ssang Yong" oficiālais dīleris iepriekšējos sešus gadus, tagad ir izstrādājis jaunu uzņēmējdarbības stratēģiju, un visus iepriekš noslēgtos tirdzniecības un servisa līgumus nodod uzņēmumam "Autobrava".

"Šī vienošanās mums ļaus piedāvāt visaugstākā līmeņa servisu "Hyundai", "Suzuki", "Isuzu" un "Ssang Yong" spēkratu pircējiem un autovadītājiem Latvijā. Balstoties uz mūsu ilgstošo pieredzi auto industrijā un pārstāvot pasaules vadošos autoražotājus, mēs spēsim sniegt profesionālus tirdzniecības, tehniskās apkopes, garantijas, kā arī citus pakalpojumus un palīdzību gan esošajiem, gan nākamajiem Japānā un Dienvidkorejā ražoto spēkratu īpašniekiem," saka "Autobrava" direktors Andris Sivickis.

Autosalona telpas Biķernieku ielā 145 ir 7200 m2 plašas un ir pieejama liela autostāvvieta. "Autobrava" līdz šīs vasaras beigām plāno savu "Fiat", "Alfa Romeo" un "Jeep" salonu no Gunāra Astras ielas 5 pārvietot uz Biķernieku ielu 145. Tādējādi Biķernieku iela 145 kļūs par auto kompetenču centru, apvienojot daudzus auto zīmolus zem viena jumta, un atradīsies Mežciemā blakus Biķernieku sporta kompleksam.

"Novietojot visus zīmolus zem viena jumta, mēs saviem klientiem sagādāsim papildu ērtības, proti, viņi varēs atrast vēlamo mašīnu vienā tirdzniecības vietā, līdzīgi kā iepērkoties tirdzniecības centros. Mūsu autosalonā klienti varēs atrast vēlamo auto ne tikai sev, bet arī saviem ģimenes locekļiem un uzņēmumiem," piebilst Sivickis.

"Autobrava" auto tirgū darbojas jau piekto gadu un piedzīvo iespaidīgu un ilgstošu tirdzniecības un apgrozījuma kāpumu. 2014. gadā uzņēmums pārdeva 442 automašīnas, par 29% vairāk nekā 2013. gadā, laikā, kad jaunu automašīnu tirgus Latvijā kopumā pieauga tikai par 19%. "Autobrava" apgrozījuma kāpums ir vēl iespaidīgāks. 2014. gadā tas bija gandrīz divas reizes lielāks (par 89%) nekā 2012. gadā.

"Mūsu mērķis ir augt ātrāk, nekā aug auto tirgus kopumā, un to mēs varam īstenot, pateicoties uzticamajai komandai, kuras mērķis ir apmierināt klientu vēlmes un sniegt profesionālus pakalpojumus. Esam pārliecināti, ka, koncentrējot savus spēkus uz pamatvērtībām – klientiem un personālu –, mēs esošajā portfolio veiksmīgi iekļausim jaunos zīmolus," piebilda Sivickis.

"Autobrava" cer, ka esošajam "Fiat", "Alfa Romeo" un "Jeep" portfelim pievienojot "Hyundai", "Suzuki", "Isuzu" un "Ssang Yong" zīmolus, uzņēmuma tirgus daļa sasniegs 8%.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!