Kāds autobraucējs 2019. gada augustā bija iegādājies no SIA "Automotiv", kas veic saimniecisko darbību ar zīmolu "EZ AUTO", lietotu transportlīdzekli "BMW 530" par 7300 eiro. Pēc automašīnas iegādes un tās tehniskā stāvokļa padziļinātas izpētes, piesaistot autoservisa pakalpojumu sniedzēju, tika konstatēts, ka transportlīdzeklim ir virkne defektu – starpdzesētāja jeb interkūlera caurules un tās stiprinājuma bojājumi, stūres mehānisma bojājums, piekares augšējo un apakšējo sviru bojājumi, dzinēja spilvena bojājums u.c.

Defektus pircējs novērsa, par remontu samaksājot 1075 eiro.

Augstākās tiesas (Senāta) Civillietu departaments, izskatot lietu kasācijas kārtībā 25. janvārī, atcēla Zemgales apgabaltiesas 2021. gada 20. maija spriedumu, ar kuru noraidīta patērētāja prasība par pirkuma maksas samazināšanu un pirkuma maksas daļas piedziņu no automašīnu tirgotāja "EZ AUTO". Lieta nodota jaunai izskatīšanai Zemgales apgabaltiesā.

Tiesvedības laikā netika apstrīdēts, ka transportlīdzekļa defekti nebija norādīti automašīnas pārdošanas sludinājumā un netika apstrīdēts patērētāja norādītais, ka automašīnas tirgotājs esot apgalvojis, ka transportlīdzeklis ir teicamā tehniskajā stāvoklī un nekādi nekavējoši ieguldījumi tehniskā stāvokļa uzlabošanai nav nepieciešami.

Apgabaltiesa pretēji rajona tiesai atzina patērētāja prasību par nepamatotu un to noraidīja. Apgabaltiesa secināja, ka nav šaubu, ka transportlīdzeklim piemita

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!